Anbefalte innlegg

Har en a6 c4 96 modell.

Når jeg kjøpte bilen for et år siden så var det problem med førerdøren. den kunne låses og åpnes separat, men den ville ikke styre sentrallåsen. Hvis jeg låste bilen på passasjersiden for deretter å prøve å låse opp på førersiden, så låste jeg kunn opp førerdøren, og alamen gikk når jeg åpnet døren.

Jeg demonterte dørtrekk og vinduskasett for å bytte mikrobryter, men viste seg at den var ok. Fant derimot en svart liten boks helt opp mot toppen på døra, med tre plugger inn på og en trykknapp. når jeg trykte på denne knappen et par ganger så virket alt som det skulle. (vet ikke om det er fordi jeg trykte på knappen ell fordi jeg rotet borti ledningene) :o

Forrige uke fikk jeg samme problemet, og demonterte trekk for å trykke på knappen igjen, men denne gang uten respons. Er det noen her i forumet som kan svare på hva denne boksen på ca 10x10cm er tenkt til? :confused:

kan dette være en styring på fjernstyrt sentrallås?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har inspill og komme med? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tålmodighet må du ha da.

Den boksen du snakker om er nok noe ettermonterte greier og muligens synderen til dine problemer.

Prøvd og kople den ut ? Et bilde hadde nok også gjort seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å være utålmodig:o

Har ikke prøvd og koble den ut nei, men synest det så litt orginalt ut med skikkelige koblingsstykker/plugger. Slik som jeg husker så var boksen koblet inn i kretsen for sentrallåsen.

Det gikk ledninger både fra nøkkellåsen, og fra låskassen til denne boksen.

Deretter kun to ledninger ut av boksen, og videre.

Har ikke bilde tilgjengelig, men vil folket ha bilde, så må folket få bilde:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det vaakum-sentrallås på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vakumstyrt sentrallås ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en a6 c4 96 modell.

Når jeg kjøpte bilen for et år siden så var det problem med førerdøren. den kunne låses og åpnes separat, men den ville ikke styre sentrallåsen. Hvis jeg låste bilen på passasjersiden for deretter å prøve å låse opp på førersiden, så låste jeg kunn opp førerdøren, og alamen gikk når jeg åpnet døren.

Jeg demonterte dørtrekk og vinduskasett for å bytte mikrobryter, men viste seg at den var ok. Fant derimot en svart liten boks helt opp mot toppen på døra, med tre plugger inn på og en trykknapp. når jeg trykte på denne knappen et par ganger så virket alt som det skulle. (vet ikke om det er fordi jeg trykte på knappen ell fordi jeg rotet borti ledningene) :o

Forrige uke fikk jeg samme problemet, og demonterte trekk for å trykke på knappen igjen, men denne gang uten respons. Er det noen her i forumet som kan svare på hva denne boksen på ca 10x10cm er tenkt til? :confused:

kan dette være en styring på fjernstyrt sentrallås?

Visst det er originalt ligger nok styringen for dørene i Dørlåsene. Også harr du en styreenhet som ligger

under sete bak. Så det høres litt uorginalt ut dette.. Hadde vært bedre om du la inn ett bildet av boksen. Og normalt visst det er en orginal del, vil delenummeret stå på boksen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg kanskje se etter et delenummer da, og ta kontakt med audi forhandler'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at noen andre også har vært borti denne boksen, får bare håpe noen vet hva den er til da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.