#26 Skrevet August 19, 2008 Fridays it is Kjører du Elisabeth ? Kjører du Lars? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 19, 2008 Hvor mange er med her nå? Jeg gleder meg allerede selv om det var en meget hard helg på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 19, 2008 Eg er litt usikker, kommer innom en tur om eg får det til å passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 20, 2008 Hvor mange er med her nå? Jeg gleder meg allerede selv om det var en meget hard helg på rudskogen Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 20, 2008 Regner jeg helt feil hvis jeg bestiller til 10stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 21, 2008 :venner:Bord er booket så da sees vi kl2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 22, 2008 (endret) Sees ikveld gutter!!! Til alle som har funnet ut at det passer så er det bare å komme vi skal alltid ordne ekstra plass:) Det er reservert i mitt navn hvis dere skulle komme frem før meg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 22, 2008 var nett før at jeg ikke kunne komme i kveld. men nå er alt i boks, og jeg kommer kl 2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 23, 2008 :full:jeg har bilder fra denne galskapen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 23, 2008 Jeg kom desverre aldri lengre enn til den sjappen i andre etasje over Harbour. Gikk på en smell der ja, jeg som jo var på vei til TGI Var det en vellykket VACN Beer kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 23, 2008 jeg har iallefall ikke vært så fyllesyk som dette siden nyttårsaften 2000....!! Heeeeelt jævelig ennå ikke sant. BILDER trenger vi ikke synes jeg. THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 23, 2008 jo... bilder må til for oss som ikke rakk hjem til dette kalaset:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 23, 2008 Stemmer i mot bilder. . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 23, 2008 Stemmer i mot bilder. . . . :evil: hmmmm jeg har ikke turd å se på dem selv enda:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 25, 2008 Venter på bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 25, 2008 x2. Dette må vi jo få se glimt av... Samme glimt som dere så dagen etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 25, 2008 He he skal se om noen av bildene går igjennom sensuren Men vi hadde det utrolig gøy og må prøve å få til dette jevnlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 26, 2008 He he skal se om noen av bildene går igjennom sensuren Men vi hadde det utrolig gøy og må prøve å få til dette jevnlig. Dette høyres gøy ut, er ny i bergen så bør kanskje få med meg dette eingng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 26, 2008 Dette høyres gøy ut, er ny i bergen så bør kanskje få med meg dette eingng! Velkommen til regnbyen;) Det er bare å følge med her inne:) Vi har jo tirsdagstreffene på arenum kl1900 annenhver uke også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 26, 2008 Viktig med ett stemningsbilde slik at vi vet hva vi gikk glipp av.................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 29, 2008 Let’s get this party started: klø : Bitchslap: Tatto fixing: Disse menneskene dukket opp og ingen visste hvem de var: Høy Champagne føring: Etter det var alt en blur: Det var en festlig kveld men meste parten av bildene ble som det siste grunnet høy promille og uansvarlig kameraføring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 29, 2008 Heeeeeeeeeerlige bilder........ Det var en kanonkveld!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 30, 2008 Jeg fant noen fler Neste gang håper jeg flere kommer:) Øl er sunt året rundt:p God stemning var det fra ende til annen: Odd og Øystein kjøpte Champagne til alle:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...