#1 Skrevet August 13, 2008 Jeg tenkte vi kunne ha ett inne treff med litt mat og drikke. Vi kan også ha ett ute treff med mat og drikke hvis været er fint. Jeg foreslår fredag 22august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2008 jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2008 Dette hørtes ikke dumt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2008 I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2008 Hadde passet bedre med en lørdag, for oss som jobber på dagtid lørdager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 får bli med neste gang;) kommer ikke hjem fra sjøen før mandag 25. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2008 Det er jo bare å foreslå en dato men det beste er at vi satser på den datoen flest kan og så kan vi heller prøve å gjøre dette til en fast ting:) Kanskje annenhver mnd eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2008 Passer for meg iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2008 Tid og sted da? Datoen passer for meg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2008 Høres bra ut. Regner med jeg kan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2008 Jupp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2008 Hvor blir dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2008 Vi kan jo ta det på peppes eller fridays. er jo egentlig det samme så lenge vi blir enig. vi kan jo diskutere det litt her men kl 20 er jo ett fint tidspunkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2008 fridays hadde vært kult, det blir jo til et utested utover kvelden, det blir jo ikke peppes akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2008 Da sier vi fridays da:) skal jeg booke bor på tirsdag så flere får tid til å slenge seg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2008 Jeg tar meg en pils ¨nå bare for å kjenne den herlige smaken av en iskald tuborg! Lenge leve ferie!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2008 Fridays it is Kjører du Elisabeth ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 13, 2008 Godt tiltak Elisabeth:) Beste er som du gjør her, å bare sette en dato og en tid. Passer aldri for alle uansett. Vi kan jo bare gjøre det flere ganger;) Jeg er forhåpentligvis med neste gang, for denne gangen er jeg desverre offshore når det skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2008 Jeg tenkte vi kunne ha ett inne treff med litt mat og drikke.Vi kan også ha ett ute treff med mat og drikke hvis været er fint. Jeg foreslår fredag 22august. Du får sette det opp på Madam Felle... Så kan jeg se på siden jeg har vakthelg: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 14, 2008 Du får sette det opp på Madam Felle... Så kan jeg se på siden jeg har vakthelg: bh : : haha : Ikke dumt egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 15, 2008 dette høres kjekt ut så jeg får nesten møte opp jeg oxo, men det blir en rolig kveld på meg da jeg skal ut på ekås dagen etter og kjøre litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 15, 2008 Hva som skjer på eikås da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 16, 2008 Jeg blir med på dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 16, 2008 Sikkert street legal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 16, 2008 Jeg skal ut og kjøre Street legal på Lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...