#1 Skrevet August 13, 2008 Kom over et tilbud på noen felger jeg ikke kunne motstå! Dette var noen splitter nye titanium laser som er i dimensjon 8*17". disse felgene skal jeg ha på en golf 2 vr6 med vr6 understell. Et var 35 om jeg ikke husker feil! Men da kommer spørsmålet! hvilken dimensjon skal jeg gå for på dekkene? 215/40-17? Vil ha litt dekkstrekk så det ikke blir altfor mye subbing. har allerede kjøpt g60 breddere foran og bak og de er på vei på Bilen er også senka(tipper 40-40,men er litt usikker på hvor mye) Noen som kan hjelpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2008 ville gått for 205/40-17 det gir en fin strekk på 8" brei felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2008 Gå for 205/40-17. Jeg hadde det på min Golf 2 med 8x17" felger... Første dekkene (Aurora) gav bedre strekk enn disse på bildet (Federal SS595). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2008 takk for svar:) men åssen ble det på en golf 2 da med 8" breie felger? mye subbing? hadde du g60 breddere? sporvidden min er jo også ca.30mm breiere en standard golf 2! det bare må gå det:p men må nok kjøpe no stivere senkesett, muligens coilover;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2008 hvorfor ikke 195/40-17? Gir passe strekk på 8" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2008 takk for svar:)men åssen ble det på en golf 2 da med 8" breie felger? mye subbing? hadde du g60 breddere? sporvidden min er jo også ca.30mm breiere en standard golf 2! det bare må gå det:p men må nok kjøpe no stivere senkesett, muligens coilover;) Nei, jeg hadde ikke G60-breddere men alle skjermene var rimelig masserte...hehe. Når jeg fikk dem på bilen kunne jeg ikke kjøre i det hele tatt fordi dekkene sto i skjermene foran. Fikk det valset godt ut både foran og bak, og hadde rimelig stivt understell, så det gikk bra. Måtte fjerne innerskjermene foran dog. 195/40-17 som Alexander her foreslår synes jeg høres ut som en god idé! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...