Vestfold: Felleskjøring Rudskogen OPPMØTE 13:00

Anbefalte innlegg

Foreslår å møtes på trailerparkeringa ved Bastøfergene i 13-tia for å prøve å få en felles "lane" på oppstillingsplassen, og komme samlet med ferga.

Siden fergene går så tett er det ikke krise om vi må stå over en ferge for å komme samlet med :)

 

Kom gjerne med forslag på andre avreisetidspunkt, men er en fordel å komme seg avgårde før køen mot svenskegrensa starter... : rolleyes

 

Håper alle er klare for å være kongene av campingplassen i år også!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im ready! Prøvde å få sendt ut en spam mail til hele lokallaget men det funka dårlig..

Er det over til .se for å shoppe før selve rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noen har planer om harrytur, men greit om de som skal over grensa blir med bort til campen og hjelper med å få på plass denne før handleturen.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller opp på trailerperkeringa, klar for treff: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg danner baktruppen, tar med Moskvilen over når jeg er ferdig på jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå er det snart klart for siste mulighet å : pisk : de blodtrimmede VW-AUDI'ene våre rundt Rudskogen denne sesongen, og jeg håper så mange som mulig gjør det. Har selvfølgelig hørt at noen har falt fra de siste dagene, pga mekaniske problemer... : gråter :

Men ang grilling / varming / fjerning av uønskede :cri: på kvelden, kan alle forsøke å ta med ett par sekker med grill briketter (Ikke grillkull, da briketter brenner mye lengre). Dette gjør at vi kan holde varmen uten å slå OL-floka.

Som noen av oss diskuterte i går, kan vi :grouphug: på kaia som foreslått, men om vi ikke kommer med samme båt allesammen, kan jo de som evt. kommer med første båt, vente på den andre på den andre siden. Men forslaget om å arrangere en egen fil for oss er selvfølgelig det hyggeligste med tanke på overfarten.

: cool : Ich Freue mich !!: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Dag og jeg kommet fram til at 13:00 er et fint tidspunkt for oppmøte på grusplassen ved fergene! : vinke :

 

Håper så mange som mulig kommer så vi blir en bra kolonne til Rudskogen!

 

Bilen og campingvogna er nå klar til avreise : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dv.s oppmøte, ikke ombordstigning på ferga regner jeg med?

Tar med grill briketter,grillmat, øl og godt humør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på om Thomas har sett dette. Siste aktivitet: I dag 06:36

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slenger meg på etterhvert.. Men jeg kan ikke være i horten før ved 3 tida tror jeg...

 

Privat ærende klokka 13..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper lørdag, temmelig sent, blir en fin tid for oss å dukke opp på 'skogen.. :P

 

Rubber Duck signin' off!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.