#1 Skrevet August 13, 2008 hei er det noen som har peiling på hvilke type hiddensprut jeg trenger til min vw corrado g60 med en golf 1800 16v gti turbo metor i ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2008 bruk hva du vil.. Alle sprut fungerer stort sett på samme måte Men siden du bare skal styre 4 cylindere og en fordeler, eller kanskje 2 coiler om du vil så bruker du aldri mere enn 6 uganger og kan dermed bruke "billige" sprut. Haltech e6x er billigste i haltech serien og holder i massevis til ditt bruk.. jeg har ferdig loddet E6X samt triggerhjul, coiler osv til bruk på 16v. alt handlet nytt på 034 http://www.034motorsport.com/index.php?cPath=28_65 Ikke nødvendig å punge ut for sprut til 20K hvertfall.. Kan i grunn bruke digifant fra g60 til å styre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Kommer jo an på hvor du legger listen. -Hvor mye tid har du til å lese selv -Skal du mappe selv? -Hvilken erfaring har du med motor selv? Som Andreas sier, er Digifanten mer en grei nok. Er de i klubben med over 300 hk på 16vT med digifant. Skal du mappe selv, og har mye tid til lesing, og lite budsjett hadde jeg valgt MS. Med større budsjett hadde jeg valgt Emerald. Har flere kompiser som kjører med det på Polo'er og Golfer. Skal du ikke mappe selv, spør den som skal mappe hva du foretrekker og bruk det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...