Hvordan dekk bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Har nå kjørt med Toyo Proxes noen år. Vil prøve noe nytt.

dimensjon er 195/50-15

Vil ha noen som støyer lite samt gode egenskaper på vått føre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vredestein Sessanta som Dekkskift selger skal etter sigende være på nivå med Proxes T1-R. Har ikke prøvd dette selv, men om det stemmer så er det jo en god deal da det er en del billigere enn T1-R.

Samtidig vil jeg spørre deg hva du synes om Toyo-dekket. Tørregenskapene regner jeg med er helt topp? Stive vegger? Lite spinning/låsing av hjulene? Hva med våtegenskapene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Falken ZIEX ZE-912 i samme dimensjon, kjøpte dem for 467.- pr.stk hos Dekkonline.com:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vredestein Sessanta er iallefall jeg veldig godt fornøyd med. De kunne kanskje vært noe mer lydløse, men de sitter utrolig godt både på tørt og vått og er slitesterke. Hvilket ofte er en motsettning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vredestein Sessanta som Dekkskift selger skal etter sigende være på nivå med Proxes T1-R. Har ikke prøvd dette selv, men om det stemmer så er det jo en god deal da det er en del billigere enn T1-R.

Samtidig vil jeg spørre deg hva du synes om Toyo-dekket. Tørregenskapene regner jeg med er helt topp? Stive vegger? Lite spinning/låsing av hjulene? Hva med våtegenskapene?

Toyo T1-R er ganske myke. Lite spinning. Slites ganske fort har jeg merket.

Fine å kjøre på våt vei.

Syns det støyer mye..

Men kan vel ikke få i pose og sekk?

195/50-15 er nok en av de rimeligste dimensjonene.

Koster kun 471,60 for Toyo Proxes T1-R hos dekkonline.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.