Ulyd/Vibrasjon i forstilling Passat 3BG?

Anbefalte innlegg

Passat 05 mod 3BG 4-motion 1,9tdi 130hk.

Har fått en ulyd/liten vibrasjon ved venstre forhjul eller der omkring.

Det som skjer er at når jeg kjører 90-100km/t eller over og gir på, kommer ulyden/vibrasjonen ved pådrag. Når jeg skjører normalt, uten pådrag/"triller" er lyden borte. I hastigheter under dette er lyden/vibrasjonen borte...

Dette skjer både i 4-5-6 gir..

Vet ikke om det er noe som tar borti karosseriet av motoren, eller om det er drivakksel eller lignende?

Veldig irriterende, kvier meg for og dra til Møller med detta problemet. Alle tips mottas med takk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat 05 mod 3BG 4-motion 1,9tdi 130hk.

Har fått en ulyd/liten vibrasjon ved venstre forhjul eller der omkring.

Det som skjer er at når jeg kjører 90-100km/t eller over og gir på, kommer ulyden/vibrasjonen ved pådrag. Når jeg skjører normalt, uten pådrag/"triller" er lyden borte. I hastigheter under dette er lyden/vibrasjonen borte...

Dette skjer både i 4-5-6 gir..

Vet ikke om det er noe som tar borti karosseriet av motoren, eller om det er drivakksel eller lignende?

Veldig irriterende, kvier meg for og dra til Møller med detta problemet. Alle tips mottas med takk...

Hadde tilsvarende lyd på min tidligere passat BG.. der var det plastikkdekslet under motor som var årsak til ulyden pga den var ødelagt. Fikk også ulyd/liten vibrasjon i fart over 80km/t men ingenting under 80km/t..

Kan evt være så enkelt som det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tilsvarende lyd på min tidligere passat BG.. der var det plastikkdekslet under motor som var årsak til ulyden pga den var ødelagt. Fikk også ulyd/liten vibrasjon i fart over 80km/t men ingenting under 80km/t..

Kan evt være så enkelt som det?

Hm...

Måtte plukka av den bakre delen av dekkselet under motor/gir i vinter da det bakre hektet seg i kanten inn i garasjen, og tok kvelden. Fikk fjernet det bakre og satt på det under motoren igjen.

Hm. Mulig jeg må under og ta en titt igjen da, noe som tar i kanskje...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.