#1 Skrevet August 14, 2008 Eller vet om noen som er gode på slikt? til en ok pris. Det er en Force Frontier 90 cm som skal monteres , med 4 stk. LNB Alle tips mottas med takk , send gjerne en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 Dette klarer du strengt tatt selv uten særlig anstrengelse Rasmus, har du noen naboer med parabol? Da vet du retningen, er veggen i vater? I så tilfelle skal skåla stå mellom 22-23 grader vinkling, strekk kabel, koble til tuner og gå inn i søkemeny og få opp antenne signal, juster til du finner signalet.. Kjappe 1500-2000 kroner spart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Jepp, dette er enkelt! Har over 70% signalstyrke her med veldig grov innstilling! Sett på søk på dekoderen før du begynner å justere slik at du hører pipinga/lydsignalet fra TVn ut dit du står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 Flott Ben & Petter , når kommer dere over fjellet Har bestemt meg for å ikke gjøre det selv! Er litt kronglete der den skal monteres , skal også muligens ha 5 LNB`er ( 1,5,13,19 & 28 (sky), så jeg vil ha noen med kompetanse til å montere. Få signal osv. 100% før høststormene setter inn. SÅ tips til andre enn Meg som monterer mottas med takk , hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2008 Har Antenneservice ute på Askøy hvis det skulle knipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...