#1 Skrevet August 14, 2008 Håper på litt hjelp her inne så jeg kan få en liten pekepinn på hva som kan være galt. Skal ha bilen på 4hjulskontroll imorgen, og den har stått i garasje i ca 1,5mnd nå. Startet bilen for 1mnd siden uten problemer. Igår når jeg skulle ut å starte ville den ikke kinne engang. Høres ut som e rele som står og slår fremme i motoren. Gløder motoren og vrir om men kun tikking. Har satt bilen på lading, men dette hjelper ikke. Jeg lurer på om det er startsperra eller batteriet som er gåen...? Noen som har peiling på hva dette kan være..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 Håper på litt hjelp her inne så jeg kan få en liten pekepinn på hva som kan være galt. Skal ha bilen på 4hjulskontroll imorgen, og den har stått i garasje i ca 1,5mnd nå. Startet bilen for 1mnd siden uten problemer. Igår når jeg skulle ut å starte ville den ikke kinne engang. Høres ut som e rele som står og slår fremme i motoren. Gløder motoren og vrir om men kun tikking. Har satt bilen på lading, men dette hjelper ikke. Jeg lurer på om det er startsperra eller batteriet som er gåen...? Noen som har peiling på hva dette kan være..?? Kan høres ut som batteriet ditt har tatt kveld, at det ikke klarer å levere strømm, og ikke klarer å ta imot lading. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Det er garantert batteriet som har tatt kvelden. Skal den stå så lenge, er det bare å koble fra batteriet, da disse batteriene er store = dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 Var vel akkurat det jeg hadde tenkt jeg også. Da får jeg lete etter ett nytt batteri imorgen, og håpe på det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2008 Noen som har anbefallinger av hvilket batteri jeg skal sette inn? Merke? Størrelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2008 Jeg dro innom møller når jeg skulle bytte batteri på min tidligere Passat 2,5tdi, dem var desidert billigst på "merke-batteri" Samt at jeg fikk akkurat det batteriet som skal stå i denne bilen... Anbefaler det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2008 Ok, da hører jeg med Bjarne Rødseth her i Molde. Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...