#1 Skrevet August 14, 2008 Hei har funnet lekkasje på klima anlegget på min 200 20v. Det er i en o-ring på slangen som går like forran radiatoren. (Der er en kobling. Dere med 200 vet sikkert hva jeg mener). Har nå prøvd alt for å få av mutteren, også varma den skikkelig uten hell. Hva skal jeg gjøre? Noen med erfaring fra slikt. Hvis jeg ødelegger slangen + kobling, er det noen med 200 der ute som har en slik? (kan hende det er likt på s2 også eller andre audi. noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 På metallrøret som går forran radiatoren? Du må nesten ta et bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 ja Mikkel, på metallrøret som er en forlengelse av selve slangen. Får den fa..ikke av: bh : Lurer på om tidligere eien har hatt på noe "gusje" for å tette en lekkasje. Mutteren sitter bom fast. Mikkel, der er en liten tank i enden av røret. (i framskjermen). Hvis jeg må ut med denne, må jeg ta av skjermen? En annen mulighet er vel å kutte røret med mutter og kobling, gjenge opp og lage en ny kobling? Selve koblingen ern vel forbindelsen mellom tanken og selve røret/slangen. Vet du hva som er i tanken, hensikt med denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 Kan ikke si jeg er heeeelt med men. Ta et bilde, så skal jeg fortelle deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2008 Sånne mutre er ofte litt som lokk på syltetøyglass; Hvis du klemmer på to sider sitter de bare mer, men klarer du å fordele presset rundt hele så har du en sjanse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2008 skal få tatt bilde av dette i helga. Noen andre med ideer om hvordan man får av mutter som sitter fast. Hva med oppvarming, og så spraye på is spray. (varme-kulde). vil det bare gjøre det verre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2008 Syns det er rart at en AC mutter skal sitte så jævlig.. Så ta bilde først, så skal vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2008 Og hvis denne sitter i sammenheng med klima'n er det stor fare for at du må påfylle ny, R12a gass evt. R134a hvis du har bygd om ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...