#1 Skrevet August 14, 2008 Førervinduet mitt er veldig tullete, det går automatisk ned hver eneste gang. Men opp går det ikke automatisk, dvs innimellom så går den automatisk, men det er veldig sjelden. Har prøvd å bytte om bryteren og alt, men det ser ikke ut til å ligge der. Ledningene mellom døra er hele og fine der iallefall. Hvor sitter dette releet som har med dette å gjøre? Igår gjorde jeg noe morsomt som tydeligvis ikke virket idag, for det skal vel ikke ha noe med hverandre å gjøre? Jeg tok av hjernen på bilen, og prøvde å starte den, da gikk vinduet automatisk ned, men ikke opp som vanlig, så koplet jeg hjernen på igjen og da gikk plutselig vinduet automatisk opp igjen, og det hver gang. Men det virket ikke når jeg prøvde igjen idag. Må ha vært flaks kanskje. Noen som har hatt samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2009 Dette fiksa jeg faktisk, var brudd i en lodding i reléet. Vinduet på førersiden går fint ned og fint opp automatisk når motor er igang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...