#1 Skrevet August 14, 2008 hva synes folk om dekoren på siden av bilen min? skall jeg fjerne de eller? alle synes de ligner på en lekebil:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 Legg ut et bilde som vi kan bedømme etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Jeg sier fjern den, selv om jeg ikke har sett noe bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 fjerne fjerne fjerne, bilen skal være clean etter min mening.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2008 må jo nesten se dekoren først da. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2008 fjerne fjerne fjerne, bilen skal være clean etter min mening.. Er ikke sikkert han har din mening;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2008 helt enig med de oppi her, kan vel nesten si med 100% sikkerhet at du burde fjerne dekoren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2008 ligger jo bilde på profiln min da:P men har fjernet den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2008 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2008 Denne? Det er vel mere en dekoren han bør fjerne hvis det er denne her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2008 Det er vel mere en dekoren han bør fjerne hvis det er denne her. de er den der ja... jeg har tatt bort dekoren på de bildene... hva mener du me at de er mere en dekoren som bør fjernes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 14, 2008 Han er seriøs som vanlig og mener vel frontruta, felgene og takluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 15, 2008 de er den der ja... jeg har tatt bort dekoren på de bildene... hva mener du me at de er mere en dekoren som bør fjernes? ignorer han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...