FK slverlne X: noen her inne som kjører med det?

Anbefalte innlegg

som topic så lurer jeg på om det er noen her inne som kjører med FK silverline X. har tenkt til å kjøpe dette til min golf V GTI og lurer på om folk er fornøyd med det?

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som topic så lurer jeg på om det er noen her inne som kjører med FK silverline X. har tenkt til å kjøpe dette til min golf V GTI og lurer på om folk er fornøyd med det?

: vinke :

Har bare fått gode tilbakemeldinger på de settene jeg har solgt av Silverline X.

Har et sett Königsport til Golf 5 du kan få for en bra pris, har dette på lager. Samme settet bare ikke rustfritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare fått gode tilbakemeldinger på de settene jeg har solgt av Silverline X.

Har et sett Königsport til Golf 5 du kan få for en bra pris, har dette på lager. Samme settet bare ikke rustfritt.

det høres bra ut. Men jeg vil helst ha rustfrittjeg da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har silverline X. eller hadde da på min siste mk4. fornøyd jeg i alle fall. bare ikek sett på det stiveste om du vil beholde nyrene dine:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme erfaring her. Knallbra sett, men stiveste (når det er helt nytt ihvertfall) er kun ment for banekjøring..

jeg handlet hos Håkon. Bra Service der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra sett tatt prisen i betraktning. Men må si meg uenig med de andre her, for mitt er nemlig ikke så altfor stivt. Mer komfort på dette settet, enda det står i bunn, til sammenligning med H&R settet jeg hadde på den forrige Golfen min, som også var stilt i bunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har silverline x på a8en min og er veldig fornøyd med det.. anbefales

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.