#1 Skrevet August 14, 2008 som topic så lurer jeg på om det er noen her inne som kjører med FK silverline X. har tenkt til å kjøpe dette til min golf V GTI og lurer på om folk er fornøyd med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 som topic så lurer jeg på om det er noen her inne som kjører med FK silverline X. har tenkt til å kjøpe dette til min golf V GTI og lurer på om folk er fornøyd med det? Har bare fått gode tilbakemeldinger på de settene jeg har solgt av Silverline X. Har et sett Königsport til Golf 5 du kan få for en bra pris, har dette på lager. Samme settet bare ikke rustfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Har bare fått gode tilbakemeldinger på de settene jeg har solgt av Silverline X. Har et sett Königsport til Golf 5 du kan få for en bra pris, har dette på lager. Samme settet bare ikke rustfritt. det høres bra ut. Men jeg vil helst ha rustfrittjeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 Har silverline X. eller hadde da på min siste mk4. fornøyd jeg i alle fall. bare ikek sett på det stiveste om du vil beholde nyrene dine:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2008 Samme erfaring her. Knallbra sett, men stiveste (når det er helt nytt ihvertfall) er kun ment for banekjøring.. jeg handlet hos Håkon. Bra Service der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2008 Veldig bra sett tatt prisen i betraktning. Men må si meg uenig med de andre her, for mitt er nemlig ikke så altfor stivt. Mer komfort på dette settet, enda det står i bunn, til sammenligning med H&R settet jeg hadde på den forrige Golfen min, som også var stilt i bunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2008 Har silverline x på a8en min og er veldig fornøyd med det.. anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...