Anbefalte innlegg

Merket plutselig heromdagen at det var skikkelig vått på gulvet ved sjåførsiden og bak. Er bare på ene siden. Har sjekket under bilen og drenering i motorrom men finner ikke ut hvor vannet kommer fra. Noen som har forslag til hva dette kan være ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merket plutselig heromdagen at det var skikkelig vått på gulvet ved sjåførsiden og bak. Er bare på ene siden. Har sjekket under bilen og drenering i motorrom men finner ikke ut hvor vannet kommer fra. Noen som har forslag til hva dette kan være ?

sjekka pakningen som er ved siden av sikringsboks? den panservaieren går i gjennom?

min var hoppet av og datt under. da tok min inn vann der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den skal sjekkes i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet feilen. Det ser ut som om det kommer vann inn gjennom uttett pakning i takluke. Dette skal vel normalt dreneres bort hvis jeg har forstått det riktig. Hvis denne dreneringen er tett kan det da komme vann på gulvet inne i bilen. Noen som har vært borti dette før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.