#1 Skrevet August 14, 2008 Merket plutselig heromdagen at det var skikkelig vått på gulvet ved sjåførsiden og bak. Er bare på ene siden. Har sjekket under bilen og drenering i motorrom men finner ikke ut hvor vannet kommer fra. Noen som har forslag til hva dette kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 Merket plutselig heromdagen at det var skikkelig vått på gulvet ved sjåførsiden og bak. Er bare på ene siden. Har sjekket under bilen og drenering i motorrom men finner ikke ut hvor vannet kommer fra. Noen som har forslag til hva dette kan være ? sjekka pakningen som er ved siden av sikringsboks? den panservaieren går i gjennom? min var hoppet av og datt under. da tok min inn vann der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Nei, den skal sjekkes i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2008 Har funnet feilen. Det ser ut som om det kommer vann inn gjennom uttett pakning i takluke. Dette skal vel normalt dreneres bort hvis jeg har forstått det riktig. Hvis denne dreneringen er tett kan det da komme vann på gulvet inne i bilen. Noen som har vært borti dette før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...