Anbefalte innlegg

Rå kombinasjon a motor, lakk og felger!! Kunne godt hatt den gitt:)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi Antispinn på 1 gir? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei til den nei... Er det quarnis som kjører tro: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei til den nei... Er det quarnis som kjører tro: klø :

 

Ser slik ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei til den nei... Er det quarnis som kjører tro: klø :

 

Hvis du mener han som kjører orange "It's fun"-porschen så ser det UTROLIG likt ut til å være han! Snakker svensk til og med: rolleyes

Sinnsykt grom bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det bare jeg som ikke liker denne nye audien? Syns den ser litt rar ut rett og slett..Greit nok at den er laget for å være sportsbil, men ville vel neppe brukt de pengene en slik koster på en sånn bil.. Men motoren hadde jeg ikke sagt nei til, den hørtes hissig ut:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bil me himelsk rå lyd: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes it´s Jocke Qvarnström, one of our Swedish test drivers in Street Xtreme magazine. He´s got an international speed world record with his +1000 hp Porsche! A total speed lunatic. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det bare jeg som ikke liker denne nye audien? Syns den ser litt rar ut rett og slett..Greit nok at den er laget for å være sportsbil, men ville vel neppe brukt de pengene en slik koster på en sånn bil.. Men motoren hadde jeg ikke sagt nei til, den hørtes hissig ut:D

 

Ser nok ut til at du er den eneste som ikke liker den ja :P

Det skriker MUSKLER av R8`en :) Å lyden er vel i særklasse :): rock :

 

Men skulle jeg hatt bil til mange penger, så hadde det vel blitt en RS av noe slag... Er ikke så sjef å kjøre R8 på norske veier er jeg redd :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok noen dager før jeg får haka på plass igjen ja. Fytte grisen for en sinnsyk lyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.