#1 Skrevet August 14, 2008 Rå kombinasjon a motor, lakk og felger!! Kunne godt hatt den gitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 Snakker vi Antispinn på 1 gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 Hadde ikke sagt nei til den nei... Er det quarnis som kjører tro: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 Hadde ikke sagt nei til den nei... Er det quarnis som kjører tro: klø : Ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2008 Hadde ikke sagt nei til den nei... Er det quarnis som kjører tro: klø : Hvis du mener han som kjører orange "It's fun"-porschen så ser det UTROLIG likt ut til å være han! Snakker svensk til og med: rolleyes Sinnsykt grom bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2008 Hmm, er det bare jeg som ikke liker denne nye audien? Syns den ser litt rar ut rett og slett..Greit nok at den er laget for å være sportsbil, men ville vel neppe brukt de pengene en slik koster på en sånn bil.. Men motoren hadde jeg ikke sagt nei til, den hørtes hissig ut:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2008 Rå bil me himelsk rå lyd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2008 Yes it´s Jocke Qvarnström, one of our Swedish test drivers in Street Xtreme magazine. He´s got an international speed world record with his +1000 hp Porsche! A total speed lunatic. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2008 Hmm, er det bare jeg som ikke liker denne nye audien? Syns den ser litt rar ut rett og slett..Greit nok at den er laget for å være sportsbil, men ville vel neppe brukt de pengene en slik koster på en sånn bil.. Men motoren hadde jeg ikke sagt nei til, den hørtes hissig ut:D Ser nok ut til at du er den eneste som ikke liker den ja Det skriker MUSKLER av R8`en Å lyden er vel i særklasse Men skulle jeg hatt bil til mange penger, så hadde det vel blitt en RS av noe slag... Er ikke så sjef å kjøre R8 på norske veier er jeg redd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2008 Tar nok noen dager før jeg får haka på plass igjen ja. Fytte grisen for en sinnsyk lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...