#1 Skrevet August 14, 2008 Noen som vet hva jeg ca må ut med for å sote alle rutene utenom frontruta på min 04 Audi A4 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2008 tror det ligger på et sted mellom 6 og 8k... måtte ut med 6500 selv for min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2008 tror det ligger på et sted mellom 6 og 8k... måtte ut med 6500 selv for min. okei takk for svar=) vet du om noen måte å få lignende eksos på min TDI som du har på di Bensin turbo, da tenker jeg på at stussene til eksosen kommet ut bak å ikke ned bak fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2008 mange privatpersoner som tar rundt 500 kr ruta for detta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2008 Var å sjekket for å få det gjort på min B7 og det kom på 7k........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2008 4000kr for alle 7 rutene. Carcaresenter i Moss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2008 Noen som vet på en 3-dørs A3 8P ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2008 6000 hos scandinavia solfilm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2008 Noen som vet om folk som gjør det i nærheten av Halden? Ser de gjør det i Moss. Har helt den samme bilen som trådstarter. Vurderer sterkt å gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2008 5.000kr for alle rutene på lade i Trondheim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2008 men noe gjerne vesentlig ang sotingen, lang garanti og veldig bra arbeide. Så det ikke begynner å 'flakke' eller danne seg bobler... Men er også interessert i hvor, og pris selv - da jeg også sterkt vurderer å sote min A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...