#1 Skrevet August 14, 2008 For dei som ikke skal på Rudskogen så er jo dette et alternativ for å få litt svidd gummi lukt !!!! Hvis været blir bra skal e mest sannsynlig utover en tur sjøl siden e ikke skal på Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 syns ikke dette var så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 trebåt festivalen i ulsteinvik var konge jaffal, av det jeg husker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2008 trebåt festivalen i ulsteinvik var konge jaffal, av det jeg husker:D Forstårkje at du huska so mykje ... du va no på en total snurr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2008 Forstårkje at du huska so mykje ... du va no på en total snurr Alt gikk nå bra foruten at jeg blei anmeldt av en vakt og skulle vist banke 2 kvisete 20 åringer. Og en rotur der båten mista bunnen, så blei litt våt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2008 myykje lite våt da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2008 Hadde kunne ville blitt mere våt om jeg kunna ville prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2008 Kan ikke forstå at den båten der ikke hold sammen Torkjell! hehe.. Jeg fikk såfall med meg Kenneth Bigseth sin RS2, om den er mørkegrønn.. Kom for sent til å melde meg på street legal, det vil si jeg kom i fire tiden Så jeg såg bare de siste rundene, og det var jo ikke noe stas.. Noen her som vet hvilken hastighet vinneren og 2. plassen hadde på mål-linjen ? Mange som har vært ned i ettertid for å teste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2008 Bigset sin RS2 er nok mørkegrønn ja. Har ikkje sett din bil enda , har våre på motorsykkeltur fleire gonga i våjen uten å sett nåke av din. Skulle igrunnen på street`en å sjekke trykke, men sida ej e en ungdom i min beste alder og lese kun nettavisene , så hakje ej peiling på katid d begynte So regna nok med ej låg å sov på dei tidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2008 Nei min er vell ikke den bilen som råner mest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...