Anbefalte innlegg

Hei. Driver å ser etter hjul til min Vr6, enten 17" eller 18" alt fra 7.5-9" breie (alt etter pris og brukt/kontra nytt).

Noen som har noen bilder av en MKIII med 17 og 18" hjul, lurer på hva som ser best ut? Har justerbart, og det skal jo såklart så langt ned som overhode mulig, men skal gå an å ha full bil uten at det subber. Noen som vet ET på VR6? Sett litt på noen felger som går på finn.no og mener da

Disse:

62_-1053168503.jpg

Ville da gått for 215/35/18 dekk med tanke på litt strekk, og jeg HATER høy gummiprofil.

Noen andre som har andre forslag, eventuelt noe til salgs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan vel med en gang si at 9x16 ser best ut;) men det vukk du jo ikke ha! så da må vel det neste bli 17" noe større en det bille vel bare sett rart ut: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde vel mellom 30 og 40mm senk og 18x7,5 ET35 på min uten å valse, har hatt full bil uten att det subber noe nevneverdig annet enn i skikkelige dumper.

mener jeg hadde 215/35 gummi på dem.

her er ett bilde

golfen260606.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 7,5x17 ET35 med 205/40-dekk med en del senk, det subba en del i sving/humper, men det må man nesten regne med.

Originalt ET på VR6 er vel 43 (i motsetning til f.eks CL/GL som har 38) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan vel med en gang si at 9x16 ser best ut;) men det vukk du jo ikke ha! så da må vel det neste bli 17" noe større en det bille vel bare sett rart ut: klø :
Helt uteleukket er det nok ikke..Men sittet lenge nå og sett ettet Brock B1 felg, men ingen til salgs så det koster for mye nytt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen brock B1 felger tilsalgs:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130648

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen brock B1 felger tilsalgs:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130648
Les første post..Dette er en VR6, alltså 5x100 og ikke 4x100.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x18 går fint på G3 Bak, 8,5/8x18 framme, då blir det lite gummi som du vil ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min situasjon så vil jeg ikke at felgen skal forsvinne under hjulbuen, den må fylles ut. Og hvir Vr6 har ET på 43, da er det vell ganske greit å skaffe noen felger med ET 35 f.eks? Slik at jeg får flytta felgen lengre ut mot hjulbuen? Enten 9x16, 8.5x17" eller 8/8.5x18" tenker jeg det blir..Må bare finne noen som ser bra ut:) Litt lyst på orginale Vw felger, prøve å få bilen så ganske orginal..Kommer justerbart på etter helgen nå, så jeg får den litt ned mot bakken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg være en heldig mann å finne Brock B1 8.5x17" og 10x17", skulle da 10x17" gå på bak? Med ET 25?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen 8,5x18 ET30 som kan selges uten dekk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Driver å ser etter hjul til min Vr6, enten 17" eller 18" alt fra 7.5-9" breie (alt etter pris og brukt/kontra nytt).

Noen som har noen bilder av en MKIII med 17 og 18" hjul, lurer på hva som ser best ut? Har justerbart, og det skal jo såklart så langt ned som overhode mulig, men skal gå an å ha full bil uten at det subber. Noen som vet ET på VR6? Sett litt på noen felger som går på finn.no og mener da

Ville da gått for 215/35/18 dekk med tanke på litt strekk, og jeg HATER høy gummiprofil.

Noen andre som har andre forslag, eventuelt noe til salgs?

Bruk 205/35 18 fra Toyo, så får du enda lavere bil med mindre subbing. 225/30 18 fra BF Goodrich er enda lavere, men bredden gir nok litt problemer likevel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen 8,5x18 ET30 som kan selges uten dekk :)
Nei, 15 000,- er nok godt over mitt budsjett på felger desverre..men råe er de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte 205/40/18 på mine 8x18, ble grellt det :) Og uten subbings!

Var vel toyo som leverte disse dekka om jeg ikke husker helt feil :)

har 215/35 nå, pent og lavt men .. litt lavt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte 205/40/18 på mine 8x18, ble grellt det :) Og uten subbings!

Var vel toyo som leverte disse dekka om jeg ikke husker helt feil :)

har 215/35 nå, pent og lavt men .. litt lavt :P

Pics?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

imagine.aspx?i=F1558803850.gif&w=5000

Der er jo også et alternativ..Disse er ganske så billig også..1390,- pr felg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mercedes Segin 7,5-17

Jan_Golf_3__2_.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke helt min smak Frode..Kul for de som har intresse for slike felger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om 10x17" Brock B1 går bak på Golf 3 VR6? Eller er det nok med 8.5x17" rundt baut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om 10x17" Brock B1 går bak på Golf 3 VR6? Eller er det nok med 8.5x17" rundt baut?

Alt går, men ikke regn med å kjøre orginale buer og ikke regn med 0 subb.. Er jo golf 3 som har rullet på det før.. Men er vel ikke helt plug&play..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går, men ikke regn med å kjøre orginale buer og ikke regn med 0 subb.. Er jo golf 3 som har rullet på det før.. Men er vel ikke helt plug&play..
Ok, hmmm..enten blir det 8.5x17 eller 9x16 da, om det blir brock. Tror ikke jeg vil gå høyere opp enn 17", pga da får jeg ikke senket den som jeg vil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så også at Shariff har mye billige felger med dekk, men lite utvalg i 5x100..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har Azev C 8x17 ET30 på min og syns at det passer perfekt

IMG_0802.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se signaturen min..

92" VR6

215/40 17" 7x17 uten senk Toyo Proxes T1R (kjempe fornøyd med de)

Når jeg fikk den satt det 205/50 16 7,5x17 (det var gokart følelse i forhold)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.