Anbefalte innlegg

Her om dagen fikk jeg problemer med at bilen gikk varm.

Ser ut som vifta ikke virket. Så på ledningene og disse var helt fine

Jeg prøvde å finne sikring til denne, men fant den ikke.

Er det noen her som har hatt denne feilen før og er dette en kjent feil?

Håper det er noen som har svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Erik, har ikke hvert borti det problemet. Vist du ser i brukerhandboken til bilen så finner du frem skjema over forskjellige sikringer. Kanskje kan du finne noe der, er på havet akkurat nå så har ikke noe oversikt. Men om ikke det skulle funke så stikk til nermeste forhandler og hør hva formening de har om det. MVH Odd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksanvisnigen er på tysk.... Tittet der, men stod ikke hvilken sikring som hørte til vifta.

Ingen her som har vært bori dette før?

motoren er en 1.8T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

først se om du finner sikring, etter det kan du sjekke/bytte tempgiver, så har du relèet til kjøleviften også tilslutt selve viften. Du kan koble 12V rett på viften, starter den da er det ok.

Finner du relè plassen kan du prøve å bytte.

Du kan også jumpe kontaktenene på giverpluggen, starter viften da, ville jeg prøvd å bytte giveren.

Jeg har holdt på med dette på min også, giveren og relèet koster 261 pr.stk på møller med rabatter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar, Ole-Jørgen.

Jeg skal prøve det..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.