#1 Skrevet August 15, 2008 Er det noen her som vet om noen utenlandske nettbutikker selger autoglymprodukter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2008 Søk eBay...endel i England. Har handlet derfra, men ikke helt store besparelsen om en må betale mva på produktene da. Om man har "flaks" så er det noe å spare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2008 Ok, med flaks regner jeg med du mener å få det sendt som gave? Har aldri brukt eBay, men det er vel bare å opprette en brukerkonto der, også trenger man en paypal konto, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2008 Ok, med flaks regner jeg med du mener å få det sendt som gave? Har aldri brukt eBay, men det er vel bare å opprette en brukerkonto der, også trenger man en paypal konto, eller? Jepp, ikke vanskeligere enn det!. Mulig du får folk til å sende i gave. Men hvorfor ikke kjøpe andre produkter fra USA, http://www.autogeek.net f.eks har jo 50 merker som alle er meget bra? Bare spør, ikke at det er noe galt med AG... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2008 Tja, synes AG funker bra, er ikke mere interresert i bilpleie enn at så lenge det blir rent og ikke koster skjorta er jeg fornøyd. Også lukter det så godt av Autoglym sine produkter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...