G60 Skjærmbreddere og Kanalskjørt til Golf II

Anbefalte innlegg

Er det forskjellige typer? Med tanke på før og etter 1987?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf G60 kom vel ikke før i 89, så det burde ikke være noen fare :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg trodde.. Men ut ifra bildet å se er det ingen overgang fra skjermbredderne til listene?? Hmm.. Hvis du skjønner...

Er det andre lister på G60 kansje? Passer de med hullene på en vanlig GL fra 89?

Til slutt, hva er dette verd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke det skal være noen overgang fra skjermbredderne til listene. Listene går bare helt inntil. Har ikke kikket så utrolig nøyaktig på det da. G60-listene er mye smalere enn listene fra GL-utgaven f.eks... Om det er klips eller lim som holder de på plass vet jeg ikke. Et komplett sett, nytt, koster vel noen tusenlapper. Brukt? Aner ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Får taki et nytt sett for 1800.-

Ikke så ille det da? Regner med jeg handler det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er festet med pop-negler. Er i allefall det på min. Koster en del komplett hvis du ska kjøpe originalt, og noe ekstra hvis du vil lakkere - og det bør du da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christoffer;

tror jeg svippet forbi deg i lyskryss her om dagen...

Noe bedre bilde av bilen?

Husk at facelift Golf 2 hadde tynnere lister enn hva de gamle har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Oddbjørn Olsen

De er festet med pop-negler. Er i allefall det på min. Koster en del komplett hvis du ska kjøpe originalt, og noe ekstra hvis du vil lakkere - og det bør du da...

Ok, regner med at det blir handel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med Møller trh idag, han mente dette settet ikke var å få kjøpt nytt..?? Han mente også at 1800 var en grei pris. Kostet langt mere da det ble lagerført hos de trodde han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christoffer Rosmo

Snakka med Møller trh idag, han mente dette settet ikke var å få kjøpt nytt..?? Han mente også at 1800 var en grei pris. Kostet langt mere da det ble lagerført hos de trodde han.

Kjøpte nytt hos den lokale forhandleren. Norsk Bildelesenter har jo også disse til salgs, de gir jo litt klubbrabatter også : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke helt, men mener det stemmer det du fikk opplyst med Møller. 1800 er en meget god pris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Takk for svarene.. Da har jeg noe å forholde meg til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1800,- skal vel vere ein grei pris ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.