#1 Skrevet August 15, 2008 Hva i svarte skal man kalle N75 ventilen for? Når man ringer Møller Fredrikstad så klør dem seg bare i hue hvis man sier N75, man må virkelig gå inn og forklare for delemannen at det er den dubbeditten som sitter i forbindelse med turbotrykk man skal ha og ikke den delen til dieselpumpa. "Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective" Magnetventil til kontroll av turbotrykk? Hva sier dere når dere bestiller den dubbeditten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2008 elektronisk turbotrykk kontroll? finn delnr. gi dem dette. så finner de nok ut av nøtta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2008 elektronisk turbotrykk kontroll? finn delnr. gi dem dette. så finner de nok ut av nøtta Dem fant jo den, men jeg måtte jo forklare for dem. Jeg mente vi kalte den for N75 da jeg jobbet på Møller, men kanskje dem ikke kaller den for N75 her ute på bygda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2008 Magnetventil bør vel fungere vil jeg tro... http://nn.wikipedia.org/wiki/Magnetventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2008 Det er vel mer enn en magnetventil nedi der og... Magnetventil N75? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2008 hadde samme opplegget med møller her i bergen, jeg ga de opp, for så å ringe de opp igjen med delenummeret som jeg fant her inne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2008 Tror jeg har sett ordet 'taktventil' i en eller annen sammenheng. De over dammen kaller det for Wastgate frequency valve, men alt skal vel oversettes så godt det lar seg gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2008 Taktventilen er det vel ikke, det er noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2008 Magnetventil bør vel fungere vil jeg tro... http://nn.wikipedia.org/wiki/Magnetventil De fleste ventiler som går på strøm er vel magnetventil, så man må vel si "magnet ventil til styring av turbotrykk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2008 Den heter: Magnetventil for ladetrykkregulering -N75 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2008 men hvem bli anbefalt etter man har satt på chip. det er jo flere h j osv. hvilken av di er det som gjør hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2008 bae å søke på SDC kode i etka dette,så er egentlig ikke store problemet:) det burde de kunne funnet ut av lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2008 Taktventilen er det vel ikke, det er noe annet. Nei, det var nok på tysk det het Taktventil, det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 10, 2008 ETKA skal ta benevnelsen N75.... eller som nevnt så er det magnetventil for ladetrykksregulering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 10, 2008 Forklar hvor delen sitter, eller finn delenummeret...selvom de skal ta det på N75. Kanskje det var en ny ansatt på delelageret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2008 agnetventil for ladetrykksreguleringen N75 - dette sa de på Audi i Arendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...