#1 Skrevet August 15, 2008 prøver og finne noen tips når det gjelder demontering og montering av disse men finner det egentlig ikke skal ut med motoren min snart og skal også demontere toppen, tenkte jeg ikke skulle gjøre det selv først. men kan jo gjøre så mye jeg klarer i allefall. så om noen har linker? bilder? evt noe de har på hjertet så sleng det ut:p alt som demontering, montering, timing ved montering osv er jeg heilt blank på desverre:o (føler jeg spør alt for mye her egentlig: flau : ) men vist det blir bra kan det jo klippest sammen til en god guide:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=68151 Husker ikke hvor nøye det står her, men den ligger i hvert fall under DIY-forumet. Det er ikke vanskelig, til opplysning, for jeg klarte det selv, uten forkunnskaper Se min tråd om S2`n i signaturen min under her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2008 skal innrømmet at det var når jeg leste denne tråden at jeg tenkte jeg kunne prøve selv:) står masse nyttig dær:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2008 Som sagt, det er ikke vanskelig, med mindre du har ti tommeltotter, hvilket jeg vet du ikke har. (Har sett dine airbrush-kunnskaper;)) Learning by doing, i stedet for monkey see, monkey do 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2008 hehe, nei har vell ikke det: smil : (gikk faktisk gk byggfag for et par år siden ) men det ordner seg nok håper jeg:D må bare mate inn litt forkunnskaper:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...