Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvordan jeg kan bytte tilbake til celsius måling? jeg har en s4 c4 som hadde mistet all strøm og når jeg fikk bilen igang igjen var det plutselig farenheit måling i instrumente.

noen som hvet hvordan jeg bytter tilbake?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lurer på hvordan jeg kan bytte tilbake til celsius måling? jeg har en s4 c4 som hadde mistet all strøm og når jeg fikk bilen igang igjen var det plutselig farenheit måling i instrumente.

noen som hvet hvordan jeg bytter tilbake?

Mener å huske at man trykker inn sirkulasjonsknappen som du bruker for tunnel. Hold den inne og trykk på + knappen for varmeregulering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet fra Nordic audi...

"Ändra måttstorlek på yttertemperaturmäteraren:

Tryck in - och håll intryckt - återcirkulationsknappen (längst ned till höger)

Tryck på "plusknappen" för temperaturinställningen. Nu skiftar visningen mellan grader Celsius och Fahrenheit på både klimatanläggningen och på instrumenpanelen"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet fra Nordic audi...

"Ändra måttstorlek på yttertemperaturmäteraren:

Tryck in - och håll intryckt - återcirkulationsknappen (längst ned till höger)

Tryck på "plusknappen" för temperaturinställningen. Nu skiftar visningen mellan grader Celsius och Fahrenheit på både klimatanläggningen och på instrumenpanelen"

Var det ikke det eg skrev då!!!! : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe skal prøve det i dag har sittet og regnet om til grader om dagen: haha :

takk for hjelpen så langt.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda joda, satt og kjeda meg, og jeg visste jeg hadde lest om dette et eller annet sted og når jeg fant det så måtte jeg bare legge det ut... men men, du vinner;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det funnket: rock : takk for hjelpen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.