#1 Skrevet August 15, 2008 jeg lurer på hvordan jeg kan bytte tilbake til celsius måling? jeg har en s4 c4 som hadde mistet all strøm og når jeg fikk bilen igang igjen var det plutselig farenheit måling i instrumente. noen som hvet hvordan jeg bytter tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2008 Her er et par tråder om det. Fant ingen til S4, men er jo bare å prøve.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=128843&highlight=farenheit http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96531&highlight=farenheit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2008 jeg lurer på hvordan jeg kan bytte tilbake til celsius måling? jeg har en s4 c4 som hadde mistet all strøm og når jeg fikk bilen igang igjen var det plutselig farenheit måling i instrumente.noen som hvet hvordan jeg bytter tilbake? Mener å huske at man trykker inn sirkulasjonsknappen som du bruker for tunnel. Hold den inne og trykk på + knappen for varmeregulering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2008 Hentet fra Nordic audi... "Ändra måttstorlek på yttertemperaturmäteraren: Tryck in - och håll intryckt - återcirkulationsknappen (längst ned till höger) Tryck på "plusknappen" för temperaturinställningen. Nu skiftar visningen mellan grader Celsius och Fahrenheit på både klimatanläggningen och på instrumenpanelen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2008 Hentet fra Nordic audi... "Ändra måttstorlek på yttertemperaturmäteraren: Tryck in - och håll intryckt - återcirkulationsknappen (längst ned till höger) Tryck på "plusknappen" för temperaturinställningen. Nu skiftar visningen mellan grader Celsius och Fahrenheit på både klimatanläggningen och på instrumenpanelen" Var det ikke det eg skrev då!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2008 hehe skal prøve det i dag har sittet og regnet om til grader om dagen: haha : takk for hjelpen så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2008 Joda joda, satt og kjeda meg, og jeg visste jeg hadde lest om dette et eller annet sted og når jeg fant det så måtte jeg bare legge det ut... men men, du vinner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2008 det funnket: rock : takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...