#1 Skrevet August 16, 2008 Skulle kjøre og vaske bilen idag, lot den stå 7-8min på tomgang, når jeg var inne på butikken. Når jeg skulle kjøre fra butikken, så begynte den og fjuske noe vanvittig! En varsellampe kom opp, slo opp i instruksjonsboken og den betydde: "avgasskontrollsystem". Prøvde og "reesette" bilen, med og skrue av -polen på batteriet i 10min, men samma problemet. Merket når jeg tok opp panseret, at det var skikkelig varmt under der. (Tempen på motoren var 90grader) Møller hadde jo selvfølgelig stengt, så her sitter jeg, med en bil som jeg ikke tørr og kjøre med:confused: Noen som har noen idè om hva det kan være som er galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2008 ingen som har noen formening?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2008 lambda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2008 lambda? Frykter for at det er lambda selv også, skulle ha funnet noen med VagCom i Trondheim her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2008 es-tuning er nok sikkert til stor hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2008 es-tuning er nok sikkert til stor hjelp:) Ja, fikk ikke tak i Egil på es-tuning idag.. Er vel avhengig av å kjøre dit også da , regner jeg med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2008 er det langt å kjøre dit ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2008 er det langt å kjøre dit ca? tja, tipper mellom 5og 7 km.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2008 okay... du må nesten ha diagnose på den for å finne ut om det er den forran eller bak kattn:S Du kan jo legge ut på diagnose siden at du trenger hjelp, sikkert en som kan.. om ikke es er så snille at di kan komme en tur da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2008 okay... du må nesten ha diagnose på den for å finne ut om det er den forran eller bak kattn:SDu kan jo legge ut på diagnose siden at du trenger hjelp, sikkert en som kan.. om ikke es er så snille at di kan komme en tur da.. Ja, i og med at det var så varmt under panseret, så tørr jeg ikke og legge ut på en så "lang" tur. Skal ringe es på mandagen, så får jeg hære. Har også langt inn en etterspørsel etter vagcom i tr.heim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2008 oki, bra:D du får komme med update om det ordner seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2008 oki, bra:D du får komme med update om det ordner seg.. Jepp. skal prøve og huske på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2008 oki, bra:D du får komme med update om det ordner seg.. Ja, når er bilen fikset! Viste seg at det var en coil som var gåen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...