Anbefalte innlegg

hei, skriver for en arbeidskollega som snart blir nytt medlem

 

Lurer på om det er noen som har eller vet hvor han kan skaffe breddeskjermer type RS6 til sin

02'mod Audi A6 1,8TQ avant?

 

Valsing blir for lite med de skjermene som står på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel kjøpe org. skjermer som sveises inn bak og bytter skjermer fremme. Men da passer iallfall ikke framfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel kjøpe org. skjermer som sveises inn bak og bytter skjermer fremme. Men da passer iallfall ikke framfanger.

 

Han har original fangere liggende, så det blir ikke noe problem.

 

Noen som har noen sider å linke til: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har original fangere liggende, så det blir ikke noe problem.

 

Noen som har noen sider å linke til: klø :

 

Dette bør og må vel bestilles hos möller, og er fantastisk dyrt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bør og må vel bestilles hos möller, og er fantastisk dyrt :D

 

Takker for svar.

 

Han er lærling, så det passer sikkert ikke bra: haha :

 

Ikke mulig å få tak i på andre nettsider?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay er din venn! ;)

 

har sett massevis av dette på ebay.de men det er stort sett bare framskjermer.

 

Her er iallefall 2 skjermer han trenger:

 

http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-A6-S6-RS6-4B-V8-Kotfluegel-links_W0QQitemZ350088894753QQcmdZViewItem?hash=item350088894753&_trkparms=72%3A829%7C39%3A1%7C66%3A4%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

 

http://cgi.ebay.de/Orig-Audi-A6-S6-RS6-4B-V8-Kotfluegel-rechts_W0QQitemZ350088894785QQcmdZViewItem?hash=item350088894785&_trkparms=72%3A829%7C39%3A1%7C66%3A4%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

 

 

Panser og lykter er vel likt siden det er facelift utgaven han har. Så det en trenger framme for å åf det til å passe er fanger. det hadde han vel.

 

Bak er det vel heller vanskelig å få på ebay også, så dette må nok bestilles nytt hos møller e.l.

 

EDIT:

Innerskjermer:

http://cgi.ebay.de/Og-Audi-RS6-4B-Radschalen-Radhausschalen-vorn_W0QQitemZ350088893252QQcmdZViewItem?hash=item350088893252&_trkparms=72%3A829%7C39%3A1%7C66%3A4%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14#ebayphotohosting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ikke bytte bakdørene også da bakskjermene bygger litt inn i disse ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs6 skjermer koster ca 3500kr per stk både framme og bak på møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar.

 

Må man ikke bytte bakdørene også da bakskjermene bygger litt inn i disse ??

 

Tror du e inne på noe der: klø :

 

Kollegaen min får overta denne tråen når han klarer å aktivere pekefingeren sin inn her:stikke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han må også bytte panser, tror også han må bytte lykter + alt av deler til feste av panser og det der fremme. Bilene med V8 er ca 3 cm lengre i front enn 4'er og 6'er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han må også bytte panser, tror også han må bytte lykter + alt av deler til feste av panser og det der fremme. Bilene med V8 er ca 3 cm lengre i front enn 4'er og 6'er.

 

Ikke når det er facelift det er snakk om (2002+). Da er fronten lik som på V8, dvs at han ikke trenger panser og lykter, for de er like.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feil. Jeg har facelift front på min og fikk feil panser første gang (til V8) og det er alt for langt. Men er usikkerang lyktene, men tror kanskje er forskjelliger og + alt som sitter bak lykter av innfestings plater og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feil. Jeg har facelift front på min og fikk feil panser første gang (til V8) og det er alt for langt. Men er usikkerang lyktene, men tror kanskje er forskjelliger og + alt som sitter bak lykter av innfestings plater og slikt.

 

jfr signaturen din har du nå en 2001 modell? : klø :

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feil. Jeg har facelift front på min og fikk feil panser første gang (til V8) og det er alt for langt. Men er usikkerang lyktene, men tror kanskje er forskjelliger og + alt som sitter bak lykter av innfestings plater og slikt.

 

V8 pansret er like stort som på facelift 2002+ det eneste forskjellen er festet til grillen. der faceliften har en ramme som går rundt hele, mens v8 har bare feste til grille på sidene.

 

hvis du prøvde det på 01, så er det ikke rart at det ikke passa, for da må du ha nye skjermer, lykter, fanger i tillegg til pansret. fangeren på facelift er større både lenger ut og høyere en på prefacelift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bygget om til facelift på min og jeg har prøvd et V8 panser pga at jeg fikk feil og det er LENGRE... Du trenger ikke bytte skjermer, eneste forskjellen er hullet til blinklys som må moddes for å få på 02blinklysa. Eneste jeg bytta var panser, lykter og fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble folk enige om hva man måtte gjøre her?

 

Er s6 og rs6 skjermene på disse lik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.