#1 Skrevet August 16, 2008 Jeg får vondt i hele kroppen av å se sånnt.. Og jeg søkte på forumet men fant ikke ut at den var posta før http://www.youtube.com/watch?v=DjGPipy_zcE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2008 den er nok gammel ja, og har vært på forumet for sikkert 1-2 år sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2008 Haha uff... Hadde det samme i tankene mine da jeg hadde liggi i 120 på motorveien i ca 50 minutter da jeg fant ut at Bremsene forran hang innpå... Var sikker på at det brant da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2008 Repost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2008 Rewhine.. jeg søkte etter den på forumet men fant den ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...