#1 Skrevet August 16, 2008 Hei Tenkte kanskje noen hadde bilder og film og dele med oss andre som ikke klarte å få tatt et eneste bilde? Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2008 Har noe mer liggende, men dette er en liten smakebit fra dagen i dag. Et par stykker som var veldig uheldig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2008 hva skjedde ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2008 Har noe mer liggende, men dette er en liten smakebit fra dagen i dag. Et par stykker som var veldig uheldig! Har du flere bilder av den svarte og hvite T3-en på bilde 8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2008 Fikk tatt ca 500 bilder idag og begynt så smått med og se gjennom det så her er bare en luten smakebit;) gatebil har sin gatebitaxi. VACN Oslo-lokallag har nå sin lokallagstaxi: smil : (eller rette sagt Hans-Martin, Ståle og Ken). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2008 hvem sin er den kresja coupeen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2008 Hei Tenkte kanskje noen hadde bilder og film og dele med oss andre som ikke klarte å få tatt et eneste bilde? Mvh Leif Kunne du vært snill å endre overskriften til Jubileumstreff? Det er iallfall det klubben omtaler dette treffet som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2008 Kunne du vært snill å endre overskriften til Jubileumstreff? Det er iallfall det klubben omtaler dette treffet som Utført ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2008 Her er noen av mine bilder fra i dag, usortert og forferdelig (laster opp as we speak, så det fylles på etterhvert ) Rudskogen 2008 Video kommer også etterhvert, men det tar litt lenger tid. Jeg har en time med opptak som består av en million korte sekvenser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2008 Her er noen jeg ble greit fornøyd med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2008 Har du flere bilder av den svarte og hvite T3-en på bilde 8? Desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2008 Noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2008 Når jeg endelig fikk kamera til å funke så blei det gult flagg i flere runder.. Ikke for at jeg skal skylde på så mye men jeg har eksoslekk før turbo som gjør at jeg ikke fikk ladetrykk (jo det kommer turbotrykk men det kommer seinere enn det skal og er lavere enn det skal) Men her er hvertfall mitt bidrag Rudskogen 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 17, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 17, 2008 Rimelig fett bilde Flemming. Ligger greit bredt der:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 17, 2008 Oi hva skjedde med den rs2èn ? Eller den bilen som kjørte opp i jorhaugen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 17, 2008 Rimelig fett bilde Flemming.Ligger greit bredt der:tilber: Ja ble grei den =) Jeg gadd ikke å kaste den ut før midt i svingen da.. "fikk ett innfall" Hehe. Men ble jævli mye røyk av gateslicksa Ellers hadde jeg flere til å ta tida på meg rundt banen. Var ikke å få kjørt en eneste runde uten å måtte kjøre forbi andre biler men.. Jeg fikk mange runder på 1.08 og 1 på 1.07. Hvor seriøst 1.07 er kan jo diskuteres, men hvertfall 1.08 da. Er vel ikke så ille til å kjøre "fort" for første gang på halvslitte Federal gateslicks og standardfjærer osv på bilen. Satte Sellholm staget bak på det stiveste. Det gjorde stor forskjell ifra ca 45 grader på knivene. Så jeg får se om jeg kan få tak i racingslicks til Gatebil-treffet. Hadde vært morro å sett hvor fort jeg kan kjøre med bilen slik den er nå. Skal også prøve å endre litt til på hjulvinkler bak til Gatebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 17, 2008 Den coupeen som tok jordvollen hadde en veldig spenstig løsning på koblingene til ene tanken på ICen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 17, 2008 Jeg dro litt før kl 1500. Da var det en S2(tror jeg, sto på langsletta) som kom kjørende inn til pit og begge personene spratt ut av bilen og det røyk kraftig fra kupèn. Er det noen som vet hva som skjedde?. , For mitt vedkommende ble det kun ett heat, da kombinasjon 1 kg bensinpumpe og full tank samt 2,5 mm nåleventil ikke er en god løsning på gassere. Lakk over og tok fyr. Ingen stor sak egentlig, var bare å legge på litt pulver så slokket det uten noen form for ødeleggelse, men kjedelig alikevel. Fungerer smertefritt på vei så derfor ingen endring før banekjøring. Blir å utbedres fort som f.... . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 17, 2008 Noen som har video liggende ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 17, 2008 Den coupe'n som drar oppi jordvollen må vel ha fått en sladd forbi flaggposten foran depot. Vanligvis er det bare å ratte motsatt vei å ta kontra'n med full gass inn i langsvingen. Men mest sansynlig fikk førern fikk litt panikk og var bortpå bremsepedalen i stedenfor å styre riktig og gasse. Da kan det gå slik Den S2'n som det røyk av var vel Arne Christian sin (moonshine). Hadde feil vinkling på eksosen under bagasjerommet, så gulvet ble varmt, noen ledninger smeltet og PANG! Hadde sprengt bakluke og sideruter hvertfall. Han er nok glad han hadde en god hjelm på huggu så øra ikke gikk til helvete. Håper det ble minimalt med skader på bilen ellers, så han blir klar igjen til Gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...