#26 Skrevet August 17, 2008 Noen fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 17, 2008 Fler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 17, 2008 Den coupe'n som drar oppi jordvollen må vel ha fått en sladd forbi flaggposten foran depot. Vanligvis er det bare å ratte motsatt vei å ta kontra'n med full gass inn i langsvingen. Men mest sansynlig fikk førern fikk litt panikk og var bortpå bremsepedalen i stedenfor å styre riktig og gasse. Da kan det gå slik Den S2'n som det røyk av var vel Arne Christian sin (moonshine). Hadde feil vinkling på eksosen under bagasjerommet, så gulvet ble varmt, noen ledninger smeltet og PANG! Hadde sprengt bakluke og sideruter hvertfall. Han er nok glad han hadde en god hjelm på huggu så øra ikke gikk til helvete. Håper det ble minimalt med skader på bilen ellers, så han blir klar igjen til Gatebil Takker for info... Bra kjøring fra deg ihverfall.... Artig å se en habil fører og bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 17, 2008 dæven mange feetebiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 17, 2008 Noen som klarte å få bilde av Ole Opsahl som glemte å bremse i dag? hahah... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 17, 2008 Noen som klarte å få bilde av Ole Opsahl som glemte å bremse i dag? hahah... Fler som prøvde sandfella? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 17, 2008 Er det noen som har bilde av bilen min. Var der på lørdag og kjørte kun i første heat pga noen små problemer. Hvit audi 80 med webere. Hadde vært kjekt hvis noen hadde bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 17, 2008 En morsom Caddy som var utpå i går. Sattset friskt i s-kombinasjonen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 17, 2008 Og resten i serien med Caddyen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 17, 2008 Fler som prøvde sandfella? Blei vel litt mye tennvæske på han igår så han var vel ikke helt klar i toppen Så jadda, han glemte bremsene sine og tok en lang tur mot "Glomma Papp" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 17, 2008 Takk for et utrolig bra treff ! Nivået på 5er bilene i klubben begynner jammen meg å bli høyt nå ! Noen som har bilder av Lars Lysebo's über strøkne svarte S2 Coupe med BBS LM rep. ? Aboslutt en av treffets feteste bil etter min meining ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 17, 2008 Kanskje Ole trodde han hadde Vestfold-lokallag i hæla fremdeles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 17, 2008 Også skotner var utpå en liten tur med T5`en skodd med 22" piggrie dekk som så ut til og henge overraskende bra på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 17, 2008 Størrelsesmessig den rake motsetningen til Skotner sin T5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 17, 2008 Fler fler fler:D så såvidt nesa på bilen min også jo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 17, 2008 Mine kommer Tok ikke så mange pga at jeg gikk strømtom lørdag og måtte lade batteriene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 17, 2008 Kansje noen som har noen bilder av Min s4 c4 stasjonsvogn? svart BP registrert Kjørte på rial banefelgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 17, 2008 Noen som har pics av einsercaben min? brun bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 17, 2008 Noen som har bilder av Lars Lysebo's über strøkne svarte S2 Coupe med BBS LM rep. ? Aboslutt en av treffets feteste bil etter min meining ! Denne? Kommer en god del fler bilder, var der kun på søndagen men fikk da 625 bilder - sorteres og redigeres forøvrig i morgen, forhåpentligvis. Endre: Hvis det var det som kjørte endel på bane på søndag har jeg noen, men kommer som sagt ingenting før i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 17, 2008 Noen som har pics av einsercaben min? brun bil.. Har muligens 1 eller 2 bilder av den på bana. Skal laste opp de få bildene jeg tok nå. Var en kamerat som tok bildet/bildene med kameraet mitt når jeg var ute på banen. Møtte jo forresten på deg på tur til Rudskogen og:) Tar gjerne imot bilder fra banekjøringen min med Golfen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 17, 2008 Flotte greier! Ja dere kjørte forbi rett før bommen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 17, 2008 Bildene mine kommer ut i tråden her så fort de er lasta opp. Stemningsbilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 17, 2008 Gjør det enkelt jeg. HER er linken til bildene. 99% er fra party campen. Litt fra siste heat lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 17, 2008 Flotte greier! Ja dere kjørte forbi rett før bommen.. Korrekt det;) Var noe kjent med bilen, så fant jeg ut at det var visst deg, gitt. Til deg, Endre: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 17, 2008 De siste fra meg. Som nevnt, mange av bildene er tatt av en kamerat som brukte kameraet mitt. Får nesten legge ut et par av Golfen min som ble brukt med måte: Bilde av den uheldige mannen med S2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...