#76 Skrevet August 18, 2008 Syns ikke den gikk så voldsomt jeg, Marshall lå jo og dyttet på han med rallyen sin runde etter runde. Marshall hadde ikke med seg sin Rallye. Hvis det var den med bur og Westmoreland front, så er det Øyvind Bjørneberg sin. Den er GROM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 18, 2008 One from me: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 18, 2008 Marshall hadde ikke med seg sin Rallye. Hvis det var den med bur og Westmoreland front, så er det Øyvind Bjørneberg sin. Den er GROM! Ja var den jeg tenkte på, så bare det sto Marshall i hele bakruta på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 18, 2008 Syns ikke den gikk så voldsomt jeg, Marshall lå jo og dyttet på han med rallyen sin runde etter runde. Hvorfor kjørte ikke han bare forbi da Nå er jo ikke poloen satt opp for å kjøre asfalt race med heller, er den rally cross bil og den hadde ikke så mange rundene rundt der. Ene hitet va det veldig glatt på banen , det var da TS havnet utenfor. Kjøleveske eller noe annet som lå i enkelte svinger. Eieren av bilen kjørte også bare på 60% innsats for det var ikke helt verd å satse bilen på et showtreff når den kjøres i konkurranse neste vær helg i sesongen. Men klart det er jo ikke en S2 med 900hk men det er en dritt kul Polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 18, 2008 Hvorfor kjørte ikke han bare forbi da Nå er jo ikke poloen satt opp for å kjøre asfalt race med heller, er den rally cross bil og den hadde ikke så mange rundene rundt der. Ene hitet va det veldig glatt på banen , det var da TS havnet utenfor. Kjøleveske eller noe annet som lå i enkelte svinger. Eieren av bilen kjørte også bare på 60% innsats for det var ikke helt verd å satse bilen på et showtreff når den kjøres i konkurranse neste vær helg i sesongen. Men klart det er jo ikke en S2 med 900hk men det er en dritt kul Polo Er fremdeles en POLO til 500k Men var et rått bygg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 18, 2008 One from me: Prøvde å sende deg en tekstmelding på fredagen, uten hell? Så jo resultatet...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 18, 2008 Noen som har mere info på denne poloen? (Bilde lånt av Håkon Sandberg) PS, S2'n til Lars har blitt utrolig fin Hadde denne vært satt opp til banekjøring og det hadde blitt satsa litt så tviler jeg på at det er veldig mange andre biler som har hengt med, på langsidene ja men resten nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 18, 2008 Er det noen som har noen bilder av en grønn corrado på banen så hadde det vært veldig kjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 18, 2008 dæven, var frank andre uttpå og? fler bilder av den røde s2`en med OZ felger ? Om han var.. Satsa greit på søndagen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 18, 2008 Om han var.. Satsa greit på søndagen!! høres ut som han ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 18, 2008 Hadde jeg tatt noen bilder så skulle jeg lagt de ut her, og ikke gnålet om det ene eller det andre som hører til under en eller annen tråd i Off Topic eller generell skitprat... Så kan de enestående gutter og jenter som sitter på historiske bilder, for mange nybegynnere, se å legg de ut her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 18, 2008 Noen som har bilder av min svarte Golf 4 stv på banen da? (tvilsomt, men går jo an å spørre.. hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 18, 2008 Noen som har bilder av min svarte Golf 4 stv på banen da? (tvilsomt, men går jo an å spørre.. hehe) Kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 18, 2008 Kommer en film fra meg i løpet av kvelden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 18, 2008 Noen som har bilder av min svarte Golf 4 stv på banen da? (tvilsomt, men går jo an å spørre.. hehe) Her mens du lå og kniva med en S3 gjennom s-kombinasjonen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 18, 2008 Noen bilder av den stygge Golfen min, da? Var da noen rundt på bana som knipset, så jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 18, 2008 Noen som har bilder av min svarte Golf 4 stv på banen da? (tvilsomt, men går jo an å spørre.. hehe) Også mens du kniva med en S8 gjennom den samme sving kombinasjonen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 18, 2008 Litt bilder fra meg også... Laster opp mye av det jeg tok i detta albumet!; http://s109.photobucket.com/albums/n60/Olek1982/Biltreff/Jubileumstreff%2016-17august/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 18, 2008 Rui in action! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 18, 2008 Noen som har bilder av min svarte Golf 4 stv på banen da? (tvilsomt, men går jo an å spørre.. hehe) Også prøvde du deg på S6`en til Knut-Erik;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 18, 2008 Og noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 18, 2008 Mye tøffe bilder her. Skulle gjerne ha delt noen bilder jeg også hvis jeg hadde hatt, men jeg eier jo ikke kamera en gang. Noen som vet hvem sin den s2`n som ligger bak meg på bildet over her er sin? Så den drev å filma litt, hadde vært kult å sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 18, 2008 Også mens du kniva med en S8 gjennom den samme sving kombinasjonen: smil : Her mens du lå og kniva med en S3 gjennom s-kombinasjonen: smil : Også prøvde du deg på S6`en til Knut-Erik;) Hva er det med disse S-bilene? Moro å se at du fikk festet noen bilder på minnebrikka da, tusen takk Ørjan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet August 18, 2008 Noen som har flere bilder av denne, gjerne fra sandfella??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...