#201 Skrevet August 20, 2008 Tøft! Kul låt med Leftfield Leftfield slår aldri feil;) Du liksom hang på Lars Svelander hele tia:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet August 20, 2008 savner bilde av bilen min på banen. noen som tok noe av en sort passat uten badlock på panseret og s6 daylights 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet August 20, 2008 Noen som klarte å få bilde av Ole Opsahl som glemte å bremse i dag? hahah... Jeg glemte da ikke å bremse, jeg bare prøvde å gjøre det litt senere enn vanlig 190 på meteret på 50 metersmerket funker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet August 20, 2008 noen som har noen bra bilder av passatn min på sladd i deposvingen ved langsvingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet August 20, 2008 har 550 bilder igjen etter redigering og sletting.. Begynner kanskje og legge ut noen i kveld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet August 20, 2008 noen som vet hvem fotografen som tok masse bilder før depotsvingen er? så ut som han tok masse bilder av alle bilene fra morgenen av på lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet August 20, 2008 stående? Meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet August 20, 2008 stående? Meg... men da tok du noen bilder av bilen min eller ? fortknox audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet August 20, 2008 har over 600 bilder fra bana, skal se om jeg får somla meg til å legge ut noen derifra og etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet August 20, 2008 hadde du hatt mulighet så kunne du godt ha sendt noen på mail til meg.... hadde vært litt kult å ha for å si det sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet August 20, 2008 Arne Christian Winness: det har jeg helt sikkert, mesteparten fra lørdagen (tok kun banekjøring omtrent) og har totalt 1294 bilder liggende på hjemmesiden som forklart tidligere i tråden. Linken står i signaturen Eirik R. E.: takk for campingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet August 20, 2008 noen som vet hvem fotografen som tok masse bilder før depotsvingen er? så ut som han tok masse bilder av alle bilene fra morgenen av på lørdag! stod der jeg og! noen bilder som ikke ble så bra men her har du 2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet August 20, 2008 Jeg glemte da ikke å bremse, jeg bare prøvde å gjøre det litt senere enn vanlig 190 på meteret på 50 metersmerket funker ikke hahah..stabilt Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet August 20, 2008 Her er et bilde tatt med mobilkamera sendt på kvelden lørdag, skal laste opp bildene fra speilrefleksen nå så får vi se om jeg har fått med noen bilder av de bilene folk har spurt etter.. Vet jeg har endel av bilen til Arve og Helge;) Litt offtopic: Hvem skal man snakke med får å få bruker på vagner.jeje.je/bilder ? så det var rimelig mange brukere der nå så virker jo som det er mulig? Bildet viser altså Mr. Skotner med en stråhatt som brenner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet August 20, 2008 Prøver meg igjenn!! Noen som har bilder av den blå 90 Urq-Sedanen til Jan Åge Borgen? Kan og sendes til oeide@hotmail.com i stor format... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet August 20, 2008 Arne Christian Winness: det har jeg helt sikkert, mesteparten fra lørdagen (tok kun banekjøring omtrent) og har totalt 1294 bilder liggende på hjemmesiden som forklart tidligere i tråden. Linken står i signaturen Eirik R. E.: takk for campingen er litt kult å se bilder av ting også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet August 20, 2008 Her kommer litt bilder fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet August 20, 2008 Flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet August 20, 2008 stod der jeg og! noen bilder som ikke ble så bra men her har du 2:) morrsomt å se gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet August 20, 2008 Alle liker bilder så kan vel legge til flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet August 20, 2008 woohoo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet August 20, 2008 Blir aldri lei vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet August 20, 2008 Har mange flere bilder, men kan jo ikke ta med ALT, om noen vil ha noen av disse bildene i større format så er det bare å sende pm så kan jeg sende over/legge ut Tok et par bilder av utstillingen også, men gidder ikke legge ut her så bare slenger ut link til album Om noen vil ha noen bilder fjernet/sensurert er det selvfølgelig også bare å si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet August 20, 2008 ah sweet! Rust-Eze Passaten står "gjemt" på de fleste bilder fra kolonne/Esso Ryen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet August 20, 2008 savner bilde av bilen min på banen. noen som tok noe av en sort passat uten badlock på panseret og s6 daylights Klart det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...