Jubileumstreff Rudskogen 16-17 August 08 (Bilder & film)

Anbefalte innlegg

Min er sølv grå. Men regner ikke med at det var min han mente hvertfall haha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så ut som en flott 200 20V. Fler bilder av den?

Den virket meget pen ja:)

IMG_1236.jpg

IMG_1239.jpg

Jeg får spørre igjen nå som flere har fått sett igjennom bildene sine, noen som har bilde av min sølv-rs2 med turbocup på banen? Var ikke mange rundene jeg kjørte men.. hadde vært morro med et bilde! :)

Denne?

IMG_1300.jpg

Har alle bildene på siden min i større størrelse så er bare å si fra om noen vil ha noen. Dessverre ble mange av de litt uklare :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nr65?

Nr. 151 mener jeg det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den virket meget pen ja:)

IMG_1236.jpg

IMG_1239.jpg

Svarte for en nydelig bil! Mer info?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1236.jpg

IMG_1239.jpg

Svarte for en nydelig bil! Mer info?

Virkelig pen ja! Eneste minuset jeg ser med den er at den har nye RS6 felger, mulig de kler bilen bra, men ville kanskje sett enda bedre om de hadde brukt noen mere tidsriktige felger, utifra hvor gammel bilen er...

Men noen som har prosjekttråd eller noe på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VELDIG pen den 200`n ja :) jeg har aldri sett den her på forumet før iallefall....

Finner ingen minus jeg , mange forskjellige syn på felger osv...... bare deilig den bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig pen ja! Eneste minuset jeg ser med den er at den har nye RS6 felger, mulig de kler bilen bra, men ville kanskje sett enda bedre om de hadde brukt noen mere tidsriktige felger, utifra hvor gammel bilen er...

Men noen som har prosjekttråd eller noe på denne?

Dette er bilen til Pål Alexandersen, en av gutta i "teamet" vårt. Audi garasjen...

Og ja den er helt orginal og dønn strøken.

Det kommer nye, fetere og mer riktig felger til våren.

Han kjøpte bilen på torsdag av en annen i "teamet", så det er forgje eier som kjøpte de felgene for å ha i sommer.

Det var repotasje på Gatebil.no i våres på den. : http://www.gatebil.no/index.php?id=2054&pageid=116

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen bilder fra min 90? og var vel veldig nærme autovernet på målstrekka søndagen:P har forresten nr 76.

DSC_0112.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten smakebit av S2`en på Rudskogen:

BÅNN GASS :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har fått noen bilder av den lille purka mi da? :) Var der noen timer på lørdagen, og stod utstilt på søndagen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder av poloen min på banen?

Nr 97.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder av poloen min på banen?

Nr 97.

Kikker du ikke i albumene eller? : rolleyes:o

20080817_VACN_Rudskogen089406.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikker du ikke i albumene eller? : rolleyes:o

Jo jeg gjør det. men de fleste har bilde av den andre sorte GTIen på banen. hehe.

Å jeg så linken til galleriet etter at jeg spurte :P

takk for et bra bilde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å snusa på den 200'n.. En stor synlig feil på den var quattro-merket i grillen. Passer overhode ikke.. Samt den har 40/40 senk, noe som gjør den sigen i rævva... Men var veldig pen ellers.. Veldig slitent interiør da.. heh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kjakan - hadde du ingen bilder av meg siden du ikke svarte? : rolleyes

hehe , nei hadde faktisk ikke deT:o

tok bilde da det "smalt" men lo så fært att det ikke ble noe :confused:: bh :: flau :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen bilder fra min 90? og var vel veldig nærme autovernet på målstrekka søndagen:P har forresten nr 76.

Var ikke tilfeldigvis du som lå bak meg et par runder på søndagen?

Isåfall så har jeg litt video av at du kommer forbi på langstrekka for så å ha en dreiser tett i ræva i s-komboen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke tilfeldigvis du som lå bak meg et par runder på søndagen?

Isåfall så har jeg litt video av at du kommer forbi på langstrekka for så å ha en dreiser tett i ræva i s-komboen :)

Hehe jo kan stemme det:p Tror kansje du hadde bedre grep der gitt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uh, hvem var det som fikk premie her? synes det aldri kommer noen liste noe sted? eller er det bare jeg som er blind? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uh, hvem var det som fikk premie her? synes det aldri kommer noen liste noe sted? eller er det bare jeg som er blind? :P

Listene med hvem som fikk premie i de forskjellige klassene kommer i Premiering på treff tråden i løpet av morgendagen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.