#326 Skrevet September 23, 2008 Hmf.. bildene mine kommer tilbake i morgen... er visst litt for mange som har sett på bildene jeg har lagt ut den siste mnd.... ooops... sowwy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet September 23, 2008 jeg lurte på om noen hadde noen flere bilder av bilen min.. den mat svarte golf 2 (4dørs) med di merkene på.. det liger ut et par bilder av den fra jubeleumstrefet i høst.. fikk ikke tatt noen bilder av bilen skjøl. så vile vært finnt om det hvar noen som hadde noen flere bilder som de evuntuelt ville vært intrisert i og legge ut flere bilder av den eller sende bildene til meg. har så dolig kamra selv at bilen blir ikke noe strøknere og se på med resultatene med kamera mitt... men men Er det denne du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet September 23, 2008 ja! riktig takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet September 24, 2008 hva slags felger er dette?;)myye pene bilder og biler foressten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet September 24, 2008 hva slags felger er dette?;)myye pene bilder og biler foressten:D Finner det sikkert om du leser litt her (prosjekttråden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet September 24, 2008 har sett der men får se igjen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet September 25, 2008 men 5rn står ferdig og klar til og puttes i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Mai 23, 2009 Bedre seint enn aldri her er mesteparten av min film fra banekjøringa lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Mai 23, 2009 Bedre sent enn ikke i det hele tatt. Dette var jo bare topp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Mai 24, 2009 Bedre sent enn ikke i det hele tatt. Dette var jo bare topp.... ja, tenkte det sikkert var noken som kunne ha glede av alt opptaket mitt oppfordrer alle andre som sitter på film å legge den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...