#226 Skrevet August 20, 2008 Noen som har noen bilder av min svarte s4 stasjonsvogn? BP48205. ligger ett par bilder der du ser den ved bilen til arne winness som brenner. hvem eier den sølvgråe? S4 c4en som gikk temmelig godt? stasjonsvogn den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet August 20, 2008 Dampen fra e85 sier pang Var visst gåen pakning i lokket,hadde akkurat fyllt full tank så det hadde sivi ut litt. Det pluss eksosen som flemming sa da sier det pang hehe. Den coupe'n som drar oppi jordvollen må vel ha fått en sladd forbi flaggposten foran depot. Vanligvis er det bare å ratte motsatt vei å ta kontra'n med full gass inn i langsvingen. Men mest sansynlig fikk førern fikk litt panikk og var bortpå bremsepedalen i stedenfor å styre riktig og gasse. Da kan det gå slik Den S2'n som det røyk av var vel Arne Christian sin (moonshine). Hadde feil vinkling på eksosen under bagasjerommet, så gulvet ble varmt, noen ledninger smeltet og PANG! Hadde sprengt bakluke og sideruter hvertfall. Han er nok glad han hadde en god hjelm på huggu så øra ikke gikk til helvete. Håper det ble minimalt med skader på bilen ellers, så han blir klar igjen til Gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet August 20, 2008 Noen som har hatt griseflaks å knipsa meg da? Kjørte Lørdagen! (Svart s2 med kvite compohjul) Fikk hele 2 runder før girkassa takka for seg IGJEN (Kjørte også 4 runder etter kassa var gåen, men da var det kveld) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet August 20, 2008 Er jo enorme mengder å gå igjennom om man skal luke ut alt som er overeksponert, utbrent, skikkelig uskarpe og helt ute av fokus, men det er litt flere på http://vagner.jeje.je/bilder/album498 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet August 20, 2008 Er jo enorme mengder å gå igjennom om man skal luke ut alt som er overeksponert, utbrent, skikkelig uskarpe og helt ute av fokus, men det er litt flere på http://vagner.jeje.je/bilder/album498 nå Hvordan får man bruker der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet August 20, 2008 Her kommer mine, har ikke fått åpnet PS enda så uredigerte bilder av variert kvalitet osv.. Passat gjengen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet August 20, 2008 S3 kniving;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet August 20, 2008 To til jeg hadde oversett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet August 20, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet August 20, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet August 20, 2008 Mine 2 siste.. Har flere bilder som ikke er lastet opp. om noen ser etter noe spesielt så spør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet August 20, 2008 Noen som har bilder av min, helst ute på banen? Blå S3 med svarte felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet August 20, 2008 Beste på hele treffet! Lo godt da jeg så det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet August 20, 2008 Mine 2 siste.. Har flere bilder som ikke er lastet opp. om noen ser etter noe spesielt så spør.. Wow, hadde klart å lurt med et bilde av dritern min også, med en hel folkeskare rundt som beundret motorbygget mitt;) Ikke tilfeldigvis noen av min på bane som du ikke har fått lastet opp enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet August 20, 2008 Se der ja, så det var flere som tok bilde i slakteren så jeg venta litt på et bilde derifra. Ser ut som om dette var den runden kjegla forsvant. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet August 20, 2008 Se der ja, så det var flere som tok bilde i slakteren så jeg venta litt på et bilde derifra. Ser ut som om dette var den runden kjegla forsvant. Tom Rune stemmer det, fikk ikke bilde fra det, men mye kul kjøring fra deg mens jeg sto i svingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet August 20, 2008 Noen som har bilder av min, helst ute på banen? Blå S3 med svarte felger. Ikke så bra men her er da ett: ) Edit: Pen bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet August 21, 2008 Noen bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet August 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet August 21, 2008 Det så ut som en flott 200 20V. Fler bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet August 21, 2008 (endret) Artig treff med litt kjøring for min egen del og mye tøfft og se på! Må mase litt etter noen bilder jeg også. Noen som har bilder av disse to i slakteren? Det ble utført noen mer eller mindre vellykkede førsøk på sladding. Har rappet bildene, men siden den ene er min så tok jeg meg den friheten. Film er jo også et ønske! mvh frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet August 21, 2008 Jeg får spørre igjen nå som flere har fått sett igjennom bildene sine, noen som har bilde av min sølv-rs2 med turbocup på banen? Var ikke mange rundene jeg kjørte men.. hadde vært morro med et bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet August 21, 2008 Jeg leker som vanlig kul, og nå skal jeg være skikkelig overlegen ovenfor Mads Kristian med å ikke svare han:nana: Wooho, så kul jeg er. Ja, kjakan - hadde du ingen bilder av meg siden du ikke svarte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet August 21, 2008 Noen som har noen bilder av min svarte s4 stasjonsvogn? BP48205. ligger ett par bilder der du ser den ved bilen til arne winness som brenner. hvem eier den sølvgråe? S4 c4en som gikk temmelig godt? stasjonsvogn den også Hva det vil si at den går godt er jo veldigt subjektivt, men jeg syntes min går greit så hvis det var denne er den min(den er riktig nok litt mørkere enn sølvgrå men). Ps har ikke bilde fra treffet, så legger ved et annet. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet August 21, 2008 Jeg får spørre igjen nå som flere har fått sett igjennom bildene sine, noen som har bilde av min sølv-rs2 med turbocup på banen? Var ikke mange rundene jeg kjørte men.. hadde vært morro med et bilde! nr65? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...