#101 Skrevet August 18, 2008 Noen som vet hvem sin den s2`n som ligger bak meg på bildet over her er sin? Så den drev å filma litt, hadde vært kult å sett I følge biltilsynet er det Arnt-Ivar Dyb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 18, 2008 I følge biltilsynet er det Arnt-Ivar Dyb Stemmer ganske bra det,skulle akkurat til å skrive det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 18, 2008 Mye bra bilder her:) Noen som har fler av min svarte A4 avant? nr 132 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 18, 2008 Legger ut noen bilder jeg tok på søndag. Noen som har bilder av S2'n min på banen, nummer 79 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 18, 2008 Flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 18, 2008 Ennå flere ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 18, 2008 Ennå flere..de fleste bilder finnes i større utgaver om noen vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 18, 2008 Supertourer'n til Nilsen bla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 18, 2008 Flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 18, 2008 Siste bildene fra meg i denne omgang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 18, 2008 Noen som vet hvem sin den s2`n som ligger bak meg på bildet over her er sin? Så den drev å filma litt, hadde vært kult å sett Det stemer som folket sier... Arnti som eiger den. Det er en 80 med s2 maskin btw! Skal høre om han har film Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 18, 2008 Veldig gøy å sjå bilder for oss som gjekk glippav treffet:) Ser gjerne meir:) Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 18, 2008 hmm. Er det ingen som har noe bilde av en hvit audi 80 startnummer 1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 18, 2008 Her er en snutt jeg har satt sammen.. Tydeligvis så ble kvaliteten mye, mye dårligere på bildet enn jeg hadde trodd da det ble lasta opp til youtube.. Og lyden er tatt bort. pga at kameraet ikke har noe særlig til mic.. Men, æniveis, enjoy.. Og ja, jeg var litt uheldig med monteringa av kamera, så det ble litt vel mye asfalt, heh.. Men sånn går det når man må løpe ut å slå på kamera rett før man skal kjøre.. http://www.youtube.com/watch?v=mjzBUUG7Pvk EDIT: Dette var forresten jomfruturen min på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 18, 2008 Redigerer, resizer og sorter nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 18, 2008 Jeg er bare nødt til å stjele dette bildet tatt av Håkon Sandberg Den nydelige Corradoen til et rimelig ferskt medlem ved navn Pål-Stian Askheim: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...