#126 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 18, 2008 noen som har bilde av en gammal hvit golf gti med rallye front da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 18, 2008 Er det ingen som har bilde av bilen min da? Den var blå med litt hvitt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 18, 2008 545km på natterstid til Trondheim... fin og fyllesjuk, fremme 02:30... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 18, 2008 noen som fikk tatt noen bilder av bilen min eller, før den smalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 18, 2008 Noen bilder ifra inni bilen på Rudskogen Litt feil sittestilling osv på Lørdagen Langstrekket Klar til å trille utpå Noen med større motor enn meg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 18, 2008 Pen einzer Forbi den einzeren Enda en golf Og på vei forbi Klynge. Her kjørte jeg inn etterpå. Ble litt for mange biler som klynga seg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 18, 2008 Var ikke bare sjåfør og kartleser som svetta. Bilen å Putte på pølser her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 18, 2008 Supertourer'n til Nilsen bla.. Noen son vet noe om den?Leif nilsen?? senterbolter å litt snæcks så j.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 18, 2008 Dahlbäck motor iallefall så jeg.. med gammel stor KKK og custom innsug. Tøft... Det er Leif Nilsen sin ja. Noen som har bilder av min på banen? Sølv Rs2 med Turbocup. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 18, 2008 Fikk tatt litt bilder jeg også. Her er noen, kommer fler etterhvert på http://vagner.jeje.je/bilder/album497 Bra med folk allerede tidlig på lørdag! Bra folk tidlig på lørdagens fest: Og enda bedre med folk på premieutdelingen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 18, 2008 Er det ingen som har bilde av bilen min da? Den var blå med litt hvitt på. Joda Selv om det var et VAG treff er vi jo bil interessert alle sammen, så tråden tåler nok to bilder av bilen din og Sigmund: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 18, 2008 her kommer noen av mine.. klarte å få frem noe brukbart selv om jeg var litt skjelven på handa på lørdagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 18, 2008 litt fler: @ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 18, 2008 Er det noen som har fler bilder av den lyseblå mk2 golfen med bur...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 18, 2008 Film fra inni bilen en halv runde : http://s65.photobucket.com/albums/h223/Tjabgolf/Rudskogen2008/?action=view¤t=MOV04265.flv PS : Noen som har bilder av nr. 144 Min einzer altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 18, 2008 Det siste der av Rui va dritfett Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 18, 2008 hørte rykter om att det sto 5er i ts a3en nå? stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 18, 2008 takk takk Kjell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 18, 2008 Ble ei fin rekke som kjørte fra Oslo og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 18, 2008 hørte rykter om att det sto 5er i ts a3en nå? stemmer dette?nei, 4'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 18, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...