#176 Skrevet August 19, 2008 Bare synd jeg ikke hadde gode dekk, glemte jo forresten at jeg hadde kamera så jeg gjorde som vanlig og kjørte rolig helt til langsvingen. hehe. Men filmen ble jo veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 19, 2008 Noen som har bilder av min lilla rallye? Kjørte litt på lørdagen. var ille grom lyd i rallyen din trond. pen bil snakket så vidt med deg. spurte hva som var gjort med motor edit: har noen bilder av den oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 19, 2008 var ille grom lyd i rallyen din trond. pen bil snakket så vidt med deg. spurte hva som var gjort med motor edit: har noen bilder av den oxo Takk. Gir fra seg litt lyd ja:) Stemmer det, var vel på søndagen du kom bortom? Skulle egentlig kjøre mer men ble litt hard kveld på lørdag. Bare legge ut bilder, setter pris på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 19, 2008 Takk. Gir fra seg litt lyd ja:)Stemmer det, var vel på søndagen du kom bortom? Skulle egentlig kjøre mer men ble litt hard kveld på lørdag. Bare legge ut bilder, setter pris på det:) yezz var søndagen skal prøve å få lagt ut et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet August 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet August 19, 2008 Her har man kjørt over 400 mil t/r, å ingen bilder av bilen... Hmm.... Men bilder at "Visa Pattarna" gjengen får meg til å tenke på en fuktig telttur med Vestfold Lokallag, den var vist på lørdagskveld;) Takk for en fantastisk helg, dette skal jeg virkerlig gjenta seg! Vi sees på Våler og Rudskogen 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet August 19, 2008 Her har man kjørt over 400 mil t/r, å ingen bilder av bilen... Hmm.... Men bilder at "Visa Pattarna" gjengen får meg til å tenke på en fuktig telttur med Vestfold Lokallag, den var vist på lørdagskveld;) Takk for en fantastisk helg, dette skal jeg virkerlig gjenta seg! Vi sees på Våler og Rudskogen 2009 Bare å si ifra så plukker vi deg opp på gardermoen når vi passerer på vei til Våler Har vært en knallhelg som vanlig og gleder meg allerede til våler 2009! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet August 19, 2008 " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet August 19, 2008 Her har man kjørt over 400 mil t/r, å ingen bilder av bilen... Hmm.... Men bilder at "Visa Pattarna" gjengen får meg til å tenke på en fuktig telttur med Vestfold Lokallag, den var vist på lørdagskveld;) Takk for en fantastisk helg, dette skal jeg virkerlig gjenta seg! Vi sees på Våler og Rudskogen 2009 Hva slags bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet August 19, 2008 Her har man kjørt over 400 mil t/r, å ingen bilder av bilen... Hmm.... Men bilder at "Visa Pattarna" gjengen får meg til å tenke på en fuktig telttur med Vestfold Lokallag, den var vist på lørdagskveld;) Takk for en fantastisk helg, dette skal jeg virkerlig gjenta seg! Vi sees på Våler og Rudskogen 2009 Jeg tok ETT bilde av bilen din. Men det var mest for å være snill. Nå må du senke den snart samuelsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet August 19, 2008 Hva slags bil? audi a4 (type kliss ny) med politilys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet August 19, 2008 Da har eg klippa sammen ein liten filmsnutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet August 19, 2008 audi a4 (type kliss ny) med politilys Åååjoda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet August 19, 2008 ...aka Cillit-BANG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet August 19, 2008 Obs, til dels sterke scener, av hensyn til personvern er enkelte bilder sensurert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet August 19, 2008 her er noen bilder jeg tok på lørdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 19, 2008 Da har eg klippa sammen ein liten filmsnutt Moro Fin fin film, men må innrømme jeg var livande redd den skulle være speedet hele veien gjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet August 19, 2008 Da har eg klippa sammen ein liten filmsnutt Morsomt å se en einser som henger på Påsha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet August 19, 2008 Mange bra bilder her Likte spesielt kjøre bilde som Finn Kristian tok de ble bra Skulle tatt turen jeg å men hadde nesten itte bremser og hadde no veldig vondt i beinet mitt... kan itte skjønne åffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet August 19, 2008 Morsomt å se en einser som henger på Påsha Hmm..ser nå ut som Porscha drar greit fra på strekka også tar den igjen biler på slutten av strekka som igjen hindrer den i å kjøre fortere i svingene men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 19, 2008 Da har eg klippa sammen ein liten filmsnutt Tøft! Kul låt med Leftfield 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 19, 2008 noen som har flere bilder av min?! har sett igjennom eindel av dei mappene som er blitt lagt ut her.. men fant ingen desverre.. hadde vert morro om dei kunne blitt mailet til meg på pondus83 (at) gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 20, 2008 Åååjoda. Se der ja;) Litt feil stavet, men det var bare Dansken og Rudi som kommenterte det, så ja, nye plater er bestillt:) Takk Kenneth... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...