#1 Skrevet August 16, 2008 Hva er denne saken oppi motorrommet ?? Audi A4 1,9 TDi http://i539.photobucket.com/albums/f...3_resize-1.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2008 Skulle gjerne installert noen brune, men eneste som er på riggen er munkholm. Og det er begrenset hvor godt det smaker. Pc'en ville ikke vise det heller, så får titte på det om en liten stund i lunchen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2008 Skulle gjerne installert noen brune, men eneste som er på riggen er munkholm. Og det er begrenset hvor godt det smaker. Pc'en ville ikke vise det heller, så får titte på det om en liten stund i lunchen Ah, offshore er en rund sylyner sak til høyre (sett forfra) for motoren, hvor det går 5 slanger eller mere inn/ut på... Klarer ikke helt å se hva det står ved inn/ut-takene.. men mener å huske det står 15nm på den ene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2008 Tjah, neimmen om jeg veit Men ser nå ut som den fordeler ettelerannet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2008 ingen med et lurt svar ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2008 Dieselkjøler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2008 hmmm, ok. For det er 'vått' av det jeg var sikker på var diesel oppå den, neddi den skruen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2008 Nylig skiftet dieselfilter? Kjøleren sitter jo skrudd fast oppå det, Kan jo være litt søl fra et skift i så tilfelle. Skruen er en 13mm ( av alle ting ) umbraco. Kan jo prøve å stramme den litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2008 Det ble merket når jeg var inne på eu kontroll nå for en mnd siden, og han mekanikeren la merke til sølet og strammet til på den skruen. men har ikke byttet filter selv enda, da jeg bare har hatt bilen et halvt år. Men tenkte jeg skulle skifte filter nå. Men da var det i rettning av det jeg trodde, for tippet filtret satt der - men var veldig usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2008 Tror mer på at det er brenneren til dieseldrevet motor- og kupévarmer du ser her. Slangene er nok tur og retur på diesel, innløp "kaldt" vann fra motor og utløp varmt vann til motor og varmt vann til kupé. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2008 gir vel mere logikk i det.. men uansett er det noe som lekker der... så det må jeg jo finne ut av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2008 Det er definitivt ikke en dieselbrenner ! Er nok en dieselkjøler/varmer som sitter oppå dieselfilteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2008 Cato har heilt rett. Usikker om den på toppen kjøler eller varmer dieselen. Men uansett er vertfall filteret under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2008 da skal jeg komme med et lurt spørsmål til, hva er den runde kuppel aktige saken like vedsiden av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 26, 2008 Oljefilter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...