Anbefalte innlegg

Skulle gjerne installert noen brune, men eneste som er på riggen er munkholm. Og det er begrenset hvor godt det smaker. Pc'en ville ikke vise det heller, så får titte på det om en liten stund i lunchen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne installert noen brune, men eneste som er på riggen er munkholm. Og det er begrenset hvor godt det smaker. Pc'en ville ikke vise det heller, så får titte på det om en liten stund i lunchen :)

Ah, offshore

er en rund sylyner sak til høyre (sett forfra) for motoren, hvor det går 5 slanger eller mere inn/ut på...

Klarer ikke helt å se hva det står ved inn/ut-takene.. men mener å huske det står 15nm på den ene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjah, neimmen om jeg veit :( Men ser nå ut som den fordeler ettelerannet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen med et lurt svar ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, ok.

For det er 'vått' av det jeg var sikker på var diesel oppå den, neddi den skruen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nylig skiftet dieselfilter? Kjøleren sitter jo skrudd fast oppå det, Kan jo være litt søl fra et skift i så tilfelle. Skruen er en 13mm ( av alle ting ) umbraco. Kan jo prøve å stramme den litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble merket når jeg var inne på eu kontroll nå for en mnd siden, og han mekanikeren la merke til sølet og strammet til på den skruen. men har ikke byttet filter selv enda, da jeg bare har hatt bilen et halvt år. Men tenkte jeg skulle skifte filter nå.

Men da var det i rettning av det jeg trodde, for tippet filtret satt der - men var veldig usikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror mer på at det er brenneren til dieseldrevet motor- og kupévarmer du ser her. Slangene er nok tur og retur på diesel, innløp "kaldt" vann fra motor og utløp varmt vann til motor og varmt vann til kupé.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gir vel mere logikk i det.. :P

men uansett er det noe som lekker der... så det må jeg jo finne ut av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er definitivt ikke en dieselbrenner !

Er nok en dieselkjøler/varmer som sitter oppå dieselfilteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cato har heilt rett. Usikker om den på toppen kjøler eller varmer dieselen. Men uansett er vertfall filteret under.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg komme med et lurt spørsmål til, hva er den runde kuppel aktige saken like vedsiden av? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.