Parkeringsplass / garasje /verksted søkes

Anbefalte innlegg

Jeg har en prosjekt Golf 1 stående som jeg mekker litt på sånn innimellom. Tanken var at den skal bli strøken en dag, men uten at jeg gidder å stresse med det. Bilen står rett oppi gata, og nå har selvsagt trondheim parkering funnet ut dette og jeg har fått pålegg om å flytte den (fordi det ikke er lov å parkere mer enn 14 dager på offentlig vei med bil uten skilter og bla bla).

 

Så nå trenger jeg å gjøre av Golfen, fortrinnsvis veldig raskt for jeg gidder ikke at bilen blir taua vekk. Om noen har en plass jeg kan låne/leie, om ikke annet inntil videre, så gi en lyd. Jeg leter fortsatt etter verkstedplass, men det er umulig å finne ser det ut til. En garasje som ikke er i bruk kunne også fungert veldig fint, men som sagt en vanlig parkeringsplass hvor bilen kan stå i fred uten at ett eller annet parkeringsselskap skal legge sin elsk på den er også helt greit som en midlertidig løsning.

 

Noen som kan hjelpe meg, eller kjenner noen som kan hjelpe meg? Det ble plutselig prekært her desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sikkert få leie plass i parkeringskjellern i blokka vår, 500,- pr mnd. Evnt i naboblokka, dem tar 250,- tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det er greit for Kay at jeg slenger meg med på denne. Trenger også verksted for å få skrudd sammen 100'en.

Går kanskje også å finne noe sammen om det er plass for to biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.