#1 Skrevet August 17, 2008 Hvordan får du av demperen fra fjærbeinet foran på UrS4? Er to tagget nederst ved sylinderen på demperen. Er det noe spesialverktøy man må bruke for å få demontert det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2008 http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=503&iItemId=102659 Biltema er din venn Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2008 Genial dings.. PS: De sitter ofte ganske bra, jeg måtte dremle av den ene på cabben, på S4'n gikk det greit med trykklufttrekker i enden! Pass på å trykke den godt nedpå så du ikke runder koppen.. DS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2008 Hvordan får du av demperen fra fjærbeinet foran på UrS4? Er to tagget nederst ved sylinderen på demperen. Er det noe spesialverktøy man må bruke for å få demontert det? Har verktøyet her i Trondheim Kenneth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2008 Er det totagget og ikke innvendig 6-kant er det trolig Bilstein-dempere, de bruker en annen mutter enn vanlige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2008 Jeg lagde meg et slikt et av et vanlig rør og en nedfrest mutter. Sveiste på et rør ut i 90 grader for å ha noe å dra i. Funket gull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2008 Er det totagget og ikke innvendig 6-kant er det trolig Bilstein-dempere, de bruker en annen mutter enn vanlige.. Det er riktig - har Bilsteindempere Noe lurt jeg kan bruke for å dra det opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2008 Har ikke så mange bedre tips enn å bruke Bilstein-verktøyet som følger med demperne.. Det har du vel ikke, så da er det vel stor rørtang som kan gjøre nytten, om du ikke er i det kreative hjørnet og lager deg noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2008 Hei, Jeg har Bilstein-verktøyet liggende etter at jeg byttet til disse fantastiske demperne på min '96 mod A6 2,8Q så det er vel stor sannsynlighet for at det er samme verktøy. Jeg bor på Stjørdal så dersom du får napp på noe i Trondheim er det bare å ta kontakt (tlf. 480 34 649) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2008 Jeg brukte alltid bare en stor rørtang på disse på S4-en. Ble noen små riper i mutterne, men dette er jo ganske kraftige deler, som tålte det helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2008 Hei, Jeg har Bilstein-verktøyet liggende etter at jeg byttet til disse fantastiske demperne på min '96 mod A6 2,8Q så det er vel stor sannsynlighet for at det er samme verktøy. Jeg bor på Stjørdal så dersom du får napp på noe i Trondheim er det bare å ta kontakt (tlf. 480 34 649) Hei Skal få lånt ei stor rørtang i dag, men hvis det ikke går ankommer jeg Trondheim om en uke. Skal gi lyd fra meg om jeg fortsatt må få dem opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...