Alm racing og AW-Racing bildetråd

Anbefalte innlegg

Bra bilder :) Artig å se bilene "i fart" Mads Kristian :)

 

Morro å se den siste filmen til even. Det var hakket før jeg gikk rett ut i sanda, men fikk redda meg med håndbrekket og full gass inn på banen igjen :) Er ikke så villig som ellers til å slippe bak med de dekka der. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en inboard video fra S2n i helga.. Gatebil folka mente det var tidenes aller aller råeste gjennomføring av breisladden. :) Jeg slo også sladdene til Hafsengen :) Fikk pokal for GATEBIL EXTREME TOP 5 fører :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe det råeste jeg har sett flemming!! fy fa**! gleder meg til å se dere i aksjon hele neste år også!, så det var synd girkassa røk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en som er glad i å vinke i allefall :P

 

nei det skal du ha gutt, detta kan du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn noen bilder som jeg tok som blei ok. Bare si i fra viss dere vil ha i høyoppløsning... Grom kjøring så lenge det varte er det ingen tvil om at det var. Gåsehud for alle penga!

 

Bilde1029fix.jpg

 

Bilde1015fix.jpg

 

Bilde771fix.jpg

 

Bilde718fix.jpg

 

Bilde027fix.jpg

 

Bilde010fix.jpg

 

Bilde007fix.jpg

 

Bilde1024fix.jpg

 

Veit ikke om det var du Flemming som kjørte på dette bildet. Vet det er Ford, men setter seg i ræva gjør`n ;)

 

Bilde1036fix.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok jeg som var ute å kjørte sierra i breisladden ja. Fikk øvd hele 5 -6 runder mæ danna vinglete bil der før je sku delta! hehe :) Det ble ikke noe bedre av att je knerta den eine drivakselen da jeg tok burnout med den.. Godt det var sveist sperre, så je kom meg i veien! Han som eier den satt på. Han sa KJØR!! hehe.

 

Prøvde Nissan Skyline på slutten av dagen da, det var en aha-opplevelse. for NOE SÅ LETT å sladde med skal en leite lenge etter.. Tross att den var høyrestyrt fikk jeg til å kjøre den bredt etter bare noen få runder. Den var så lettkjørt att dere vil ikke tro det. Er ikke noe rart driftegutta kan ligge bredt over hele banen, når en kjenner hva de kjører med. Men ingenting kan måle seg mot en god gammal QUATTRO med 4hjuls-sladd! :) Det er ett adrenalin kick og en opplevelse i forhold til mye annet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn noen bilder som jeg tok som blei ok. Bare si i fra viss dere vil ha i høyoppløsning... Grom kjøring så lenge det varte er det ingen tvil om at det var. Gåsehud for alle penga!

 

Bilde1029fix.jpg

 

Bilde1015fix.jpg

 

Bilde771fix.jpg

 

Bilde718fix.jpg

 

Bilde027fix.jpg

 

Bilde010fix.jpg

 

Bilde007fix.jpg

 

Bilde1024fix.jpg

 

Veit ikke om det var du Flemming som kjørte på dette bildet. Vet det er Ford, men setter seg i ræva gjør`n ;)

 

Bilde1036fix.jpg

 

 

Du råkte bra på avtrekkeren her=) skikkeli gromme bilder. Gleder meg sinnsykt til neste sesong da jeg får i gang den andre bilen som blir bygd med ordentli asfaltunderstell og litt råere kjøreegenskaper. blir nesten sjøsyk av å kjøre den krengete 80`n=) kjørte med oljetom demper bak på venstre side så det bånnet med en gang jeg la ut sladd dermed så får nesten ikke høyre forhjul bakkekontakt og det tar laannng tid før den klarer å dra seg inn igjen. fikk vel ikke kjørt mer rotete og på/av banen men ble da litt røyk=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid en fryd for øya å se på når dere kjører, skal ikke si noe på satsinga deres hvertfall : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått lastet opp allt jeg filmet. Det er råkopi av filmen så det er STOORE filer, og de er derfor delt opp i seks deler med varierende lengde/størrelse.

 

http://www.mediafire.com/download.php?0dymlszedt0

 

http://www.mediafire.com/download.php?djdckjvlzme

 

http://www.mediafire.com/download.php?ya2qzkyjrxm

 

http://www.mediafire.com/download.php?lno1ek0zpwc

 

http://www.mediafire.com/download.php?b51ebivqgqq

 

http://www.mediafire.com/download.php?gwuz2idjqyj

 

Skal legge de ut på YouTube når jeg har fått komprimert de.

 

 

Legger ut lenke til den første. så kan dere finne resten på (More From: bora20high)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge kjøring, du som ratta christer sin da den plutselig fikk en del heftige sladder?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bile av hver fra meg, meget bra kjøring av begge:) :

aw.jpg

 

flemming.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal kjøpe gatebilfilmen 08 pga dere brødre. Heilt SYKT å se dere på banen. Skal dere kjøre noe mer i år, eller må me venta heilte te neste år før me får se mer av godsakene ?

 

BTW: hvor er det blitt av Stian Hafsengen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge kjøring, du som ratta christer sin da den plutselig fikk en del heftige sladder?:)

 

Takker :) Ja var jeg som kjørte Nissan Skyline.. :) Den var GOD å sladde med! Tross att den var høyrestyrt.. Fikk maaange sladder på 3 gir i breisladden og fikk til faktisk ganske bra drifting med den på baksiden av banen. Litt usælt å gire med venstre hånda, og veit ikke helt hvor jeg har curbs'n på venstre side da jeg kutter svinga.. Men jævli arti bil å kjøre. Selv om det er lite effekt i forhold til mye anna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal kjøpe gatebilfilmen 08 pga dere brødre. Heilt SYKT å se dere på banen. Skal dere kjøre noe mer i år, eller må me venta heilte te neste år før me får se mer av godsakene ?

 

BTW: hvor er det blitt av Stian Hafsengen ?

 

Arti å høre :)

Vi har planer om å kjøre på STCC på Våler til helga att. Jeg begynner å få det travelt med girkasse-mekking! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge! Morsomt å se folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.