#1 Skrevet Oktober 25, 2004 http://www.eiptuning.com/eip/video/R32/EIP_R32_600_HP_0001.wmv save as 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2004 Frisk nok den, men KUN FWD??? den motoren er jo "bolt on" i TT 3.2 :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2004 ehm, den motoren ER jo i TT 3.2 ... uten EIP stage 4 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2004 Funger nok bra dette og kjenner jeg EIp vil dette kit bli utviklet mer slik de hadde m turbo kit til VR6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim ehm, den motoren ER jo i TT 3.2 ... uten EIP stage 4 da... jeg VET jo det, hadde vært gromt å hatt denne i en TT V6, for der er det 4wd... det var det jeg mente;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland jeg VET jo det, hadde vært gromt å hatt denne i en TT V6, for der er det 4wd... det var det jeg mente;) R32 har nå virkelig 4wd den også da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Even Ericsson R32 har nå virkelig 4wd den også da;) Jeg vet jo det også, men den på filmen hadde jo KUN fwd, litt rart egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jeg vet jo det også, men den på filmen hadde jo KUN fwd, litt rart egentlig hmm ja, etter å ha sett filmen så ser jeg at den var fwd. rart igrunn ja. frisk den motoren iallefall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Even Ericsson hmm ja, etter å ha sett filmen så ser jeg at den var fwd. rart igrunn ja. frisk den motoren iallefall:D Kan jo være at 4wd er koblet ut for å få målt bilen på rulle. Mulig de kun hadde 2wd testrulle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2004 ser bare to ruller der jeg så, kan nok stemme det. Vet heller ikke hvordan dette 4motion greiene er på rullende landevei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2004 Det som er litt kult, er jo at bilen ikke slipper på rulla i det hele tatt, enda det er 600 hk og fwd. På HPAMotorsports sitt klipp, så benker dem med Biturbo kit og på 4hjuls rulle mener jeg å huske.. Det har jo blitt postet før her. De tar ut mye av de VR6 motorene. Lurer på om de bytter mye innmat. http://www.hpamotorsports.com/r32.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2004 Småsprek ja... Skulle hatt sånn motor i touranen... men DET går nok ikke... MEN, noen som vet hva slags felger som står på bilen? hadde vært NAIS på touranen tror jeg... Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 26, 2004 Ser ut som BBS Den motoren i Touran, hvorfor skulle ikke det passe. Sefølgelig passer det, da VAG er som å bygge Lego. Stort sett. Ikke misforstå. hehe. Tenk deg VW Touran 3,2 VR6 4Motion... Klinger bra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 26, 2004 Tror jeg har funnet felgene... de er selvfølgelig bare og få tak i "over there" og de heter "AXIS MILANO" den motoren i touanen hadde nok sikkert vært gull... men hadde nok sikkert kostet gull og.... "hurra for norge" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Kristian Pettersen Ser ut som BBS Den motoren i Touran, hvorfor skulle ikke det passe. Sefølgelig passer det, da VAG er som å bygge Lego. Stort sett. Ikke misforstå. hehe. Tenk deg VW Touran 3,2 VR6 4Motion... Klinger bra det. Derfor Mathis kaller bilen sin for duplo'n altså?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal Tror jeg har funnet felgene... de er selvfølgelig bare og få tak i "over there" og de heter "AXIS MILANO" Axis har et par pene felger. Går for å være billig i USA også. Ingen i Norge som selger det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...