#1 Skrevet August 17, 2008 Noen som har hatt suksess med å bare skifte kryss skruen og O-ringen under denne.. min blåste ut olja på rudskogen i helga, den hadde vært på et verksted en stund før jeg fikk den for lekasje på servo, men om de har brukt en "vanlig" O-ring har jeg skjønt at dette ikke vil holde ? I værste fall, hva koster ei ny pumpe til S2 og hvor kjøper man det ? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2008 Hei Har bytta X-skrue og o-ring på min (kjøpt rep sett fra Albjerk), har blitt forholdsvis tett det (så vidt det svetter litt etter en stund, men ikke snakk om etterfylling). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2008 Jeg fikk ikke vanlig o-ring til å holde i det hele tatt..... holdt kansje 10mil , dså var det full lekkasje. Bytta over til ny orginal O-ring og skrue (koster jo ca 45kr på møller ) og det ble jo bedre....men den svetter enda... Grunnen til at den ryker er jo som oftest når pumpa blir sliten , så blir trykket inni pumpa litt høyere også pga sliten trykkregulator.... så pakningene begynner å gå... og ny pumpe er vel egentlig det beste Min pumpe kan lage litt pipe lyd av og til..... men ellers ingen ulyder og den er lett på rattet..... , men den har jo gått 350.000km å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2008 Ok, takker for svar.. Da prøver vi med repsett i første omgang, kan leve en stund med litt "svetting" Så på verkstedfakturaen nå at det kun var brukt en "løs" o-ring så da er det kanskje håp, tok opp skruen i sted og ringen var oppfliset og av myk kvalitet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2008 Jepp.... prøvde med litt forskjellige tykkelser.... men de varte noe det samme uansett Den du får kjøpt på møller er noe hardere , og ser ut til å være godt egnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...