Senkesett fra autospar = Dritt

Anbefalte innlegg

Hei.

Har montert et justerbart senkesett fra autospar, usikker på merke men tror det var "GA" eller noe lignende. Da dette viste seg å vere alt for mykt for min del lurte jeg på om det var noen måte å få det stivere på, eller om jeg rett å slett må bytte det ut..?

 

Hvis jeg må bytte det, hvilke senkesett vil dere anbefale til en gammel golf gti mk2?

 

Har hørt at v-maxx senkesettet skal vere stivt, men på bildet på eyecandyracing.no var det prikklikt det jeg har montert på golfen allerede.

 

mvh.

Tord

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke gi deg ett svar, men har samme problem på min 80. Dette er av merket Weitec. Alt for mjukt til banekjøring, men behagelig ved landeveiskjøring da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke gi deg ett svar, men har samme problem på min 80. Dette er av merket Weitec. Alt for mjukt til banekjøring, men behagelig ved landeveiskjøring da :)

 

Skal du ha understell som passer for både banekjøring og landeveiskjøring så må det nok innvesteres i dyrere saker som KW variant 2-3 elns. Billige sett er enten for myke til ett bruksområde og for hardt til det andre. Koster å få i både pose og sekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet mitt er at det subber konstant, kan ikke gi på en gang uten at det subber.

en liten kul i veien, og det subber...

er litt frustrerende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet mitt er at det subber konstant, kan ikke gi på en gang uten at det subber.

en liten kul i veien, og det subber...

er litt frustrerende.

 

Da har du enten justert den for lavt eller så har du for store hjul, ELLER så har du feil innpress på felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det vere innpresset på felgene.

tror innpresset er et15.

men, det subbet ikke like mye med det senkesettet jeg hadde før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha understell som passer for både banekjøring og landeveiskjøring så må det nok innvesteres i dyrere saker som KW variant 2-3 elns. Billige sett er enten for myke til ett bruksområde og for hardt til det andre. Koster å få i både pose og sekk.

 

Er fulstendig klar over dette, men ville bare si at Weitec ikke er duganes til banekjøring,Jeg for min del har ikke bygget bil kun for banebruk da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samma kor stiv bilen er vil det subbe med feil inpress, bilen går like langt ned ved ned fjæring uavhengig av kor stiv den er, bare den tar lengre tid å presse ned vis den er stivare, du må få bumper stopps eller lage meir plass for å bli kvitt subbing med dei hjula du har,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.