#1 Skrevet August 17, 2008 hei, eg lurer på hvordan eg skifter halvgiveren på fordeleren på en kr motor 1,8 16v , stresser litt med å få av den platen over halvgiveren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2008 Om du skal skifte denne. så må du "slå" ut pinnen som sitter i bunn. sitter en krysspinne der som må ut Lettere og kjøpe hel ny fordeler. jeg kjøpte i fra Ebay. helt ny. kosta vel en snau tusing i postkassa mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2008 Fremgangsmåten er igrunn lett den, lokaliser hallgiveren og skru ut den gamle hallgiver og skru inn den nye, start opp og kjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2008 Fremgangsmåten er igrunn lett den, lokaliser hallgiveren og skru ut den gamle hallgiver og skru inn den nye, start opp og kjør. Man må splitte fordeleren for å komme til hallgiveren på dissa motora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2008 Man må splitte fordeleren for å komme til hallgiveren på dissa motora Ja, det er mye mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2008 hei, eg lurer på hvordan eg skifter halvgiveren på fordeleren på en kr motor 1,8 16v , stresser litt med å få av den platen over halvgiveren Hvis du får feilkode på hallgiver og du har vanlig fordeler så skal du bare overse den feilen, den feilen blir du ikke kvitt uansett hva du gjør, alle med fordeler får nemlig opp den her feilkoden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2008 eg stresser med og få ut den pinnen, har tatt av den ringen rundt men får bare ikke ut den pinne, har slått og slått men sitter bom fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2008 Siden du enkelte svar her ikke har vært særlig hjelpsomme, les igjennom denne how-to http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=91373 Den er til Polo GT, men den har så og si samme fordeler. Såvidt jeg husker er eneste forskjellen hvor tappen til kammen sitter. Hva er det du bruker til å slå ut pinnen med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2008 Dette har jeg gjort før. Dessverre er bildene borte:-P http://www.bilforumet.no/golf-ii/130705-golf-2-diy-tr-den.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...