#1 Skrevet August 17, 2008 Pass dokker førr den sivile Audi A4 til politie. Blei tatt i 113 i 80 sonen i tunneln i dag. måtte ut me 6500! Så bare på filmen at æ tok forbikjøring forbi han Bruke dæm A4 mye i tromsø førr tia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2008 Uflkas! Ja de bruker både A4'a og Subaru WRX(sølvgrå stasjonsvogn) i byen. Men en stund siden jeg har sett audien nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2008 Mats du er flink å støtte statskassa ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2008 æ ja. hadde æ ikke kommet til dæ å bytta den ballastn hadde det her ikke skjedd:Phehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2008 Uflkas! Ja de bruker både A4'a og Subaru WRX(sølvgrå stasjonsvogn) i byen. Men en stund siden jeg har sett audien nå... Æ møte ofte audien inn mot ramfjorden.. noen hær inne som har rykte på å kjøre d biln klare, å da e vel gjennomsnittsfarta på 150.. siviln e spessielt mellom tromsø - vollan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2008 syns æ har hørt at dæm har 2 A4 hær i byen... kan d stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2008 sivile A4 s-line e flittig i bruk, som nevnt mye på innlandet, så senest i går en stakkar som ble tatt på mc i lavangsdalen av A4èrn. sjøl så blei æ tatt i både i februar og mars: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2008 æ har no vært heldig me dæm.. når æ har vært i søkelyset, så har bestandi andre kommet forbi mæ å A4'a stikk etter dæm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2008 Ja, jævla kina produkta? ;P Men du må ikke være så tong i høyre foten mats;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2008 finnes mange som e alt for tong på høyrefotn.. eller slapp me bremsinga..^^ @Mats, æ syns æ hørte at du kjenne Thomas Andreassen? kjøre Passat.. har prøvd å få han til å bli me i klubben, men han e tvilsom.. æ ordna anlegge i passatn til han.. elr, anlegg å anlegg.. den lille 8" active bass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2008 Ja. æ kjenne han veldi godt. Kor du kjenne han fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2008 Ja. æ kjenne han veldi godt. Kor du kjenne han fra? søskenbarn av søskenbarn.. Mathias Iversen e mitt søskenbarn, så e thomas e søskenbarne til mathias på andre sia av slekta.. han thomas har prata endel om dæ å biln din.. ^^ skryt sånn over kor RÅÅÅ biln din e.. spess den forrige røde golfen. Vr6'a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2008 Kjør litt roligere så slipper dere dyre bøter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2008 åja han mathias kjenne æ å hehe. han thomas e no en luring:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2008 åja han mathias kjenne æ å hehe. han thomas e no en luring:P kult syns æ så dæ på nesset en gang da æ hadde gammelbiln.. grønne sedanQuattroen.. æ sto på thomas si høyresia å du sto på venstresia av han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2008 så den audien i dag igjen. da hadde han stoppa en Audi 80;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2008 så den audien i dag igjen. da hadde han stoppa en Audi 80;P va no ikke mæ så da e d okei..: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 20, 2008 Pass dokker førr den sivile Audi A4 til politie.Blei tatt i 113 i 80 sonen i tunneln i dag. måtte ut me 6500! Så bare på filmen at æ tok forbikjøring forbi han Bruke dæm A4 mye i tromsø førr tia? FLAKS for deg Jeg ble målt til 114 i 80... 7800 i bot takk! 2 prikker og 1kmt ifra førerkortet sa han.. så han var vel snill med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 20, 2008 FLAKS for deg Jeg ble målt til 114 i 80... 7800 i bot takk! 2 prikker og 1kmt ifra førerkortet sa han.. så han var vel snill med deg Kondolerer Petter, vett hvordan det svir. Måtte ut med 8000 og 9 måneder uten lappen etter jeg blei tatt av sivil bil på lett-MC (midt på natta, og null trafikk bortsett fra sivilbilen LANGT bak som jeg ikke hadde sett i speilet...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 25, 2008 114km/t i 80-sone uten å miste lappen? trodde bare man kunne ligge 26 over i 80-sone? og 36 over i 90-sone? Er jeg helt på bærtur, eller har reglene blitt endret siden jeg ble tatt sist gang? men i 60- og 70-sonene kan man ikke ligge mer enn 26 over vel.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 25, 2008 114km/t i 80-sone uten å miste lappen? trodde bare man kunne ligge 26 over i 80-sone? og 36 over i 90-sone?Er jeg helt på bærtur, eller har reglene blitt endret siden jeg ble tatt sist gang? men i 60- og 70-sonene kan man ikke ligge mer enn 26 over vel.. ? Grensen er med 70 km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 25, 2008 114km/t i 80-sone uten å miste lappen? trodde bare man kunne ligge 26 over i 80-sone? og 36 over i 90-sone?Er jeg helt på bærtur, eller har reglene blitt endret siden jeg ble tatt sist gang? men i 60- og 70-sonene kan man ikke ligge mer enn 26 over vel.. ? Mister lappen på 116Km/t i 80sone.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 25, 2008 114km/t i 80-sone uten å miste lappen? trodde bare man kunne ligge 26 over i 80-sone? og 36 over i 90-sone?Er jeg helt på bærtur, eller har reglene blitt endret siden jeg ble tatt sist gang? men i 60- og 70-sonene kan man ikke ligge mer enn 26 over vel.. ? trudde du kunne reglan.. 50- 60-sone så er det 26km/t over 70-sone så er det 35 km/t Har jo tilåmed vært i avisa. hadde klippt den ut å lagt i gammelbilen, men glømte jo å ta den ut, så må få tak i på nytt..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 27, 2008 hukommelse,hukommelse... men faen da, no har æ jo en masse fartsovertredelse æ må ta igjen for at æ allti bare har kjørt i litt over 100 i 80-sone! Og avisa ja, æ les no vel ikkje sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...