Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Rart, jeg har originalplater (2003-2004) skandinavia, men jeg bruker brente plater i bilen (da gjør det ikke noe om de blir ripete, kan bare brenne nye), var ikke noe problem å kopiere mine.

BB

Samme med Blaupunkten i jobb-bilen, vi bruker aldri originalen i bilen, kun backup-kopier. Folk tar ikke vare på navi-cden hos oss, den har en levetid på ca 2 måneder før den er uleselig : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men i h*&%¤# er det jeg gjør feil da..... Naboen prøvde også å brenne, og han er et hidden geni, men med akkurat samme resultat.. Kansje brennehastigheten? Jeg kjøre på 48x. Kansje jeg skal speede ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å speede ned pleier å hjelpe mot feil. Jeg brennner på 12x (CD'ens limit) og har ikke hatt noen problemer med de kopiene jeg har brent for jobben. CDen vi bruker er forresten Blaupunkt Navi DX Scandinavia 2003/2004.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

CDen vi bruker er forresten Blaupunkt Navi DX Scandinavia 2003/2004.

Det er den samme jeg har prøvd på... Skal prøve å brenne senere fart... Og så gir jeg beskjed om hvordan det gikk...........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men funker en original Blau eller Teleatlas med navien din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Vadseth

Har du mfd 2 da?

Ja det var rart.........

Det er denne jeg har:

http://www.navshop.com/directsales/catalog/product_info.php?cPath=3_302_329_433_104&products_id=73

(men det står blaupunkt på esken jeg har, men innholdet på platene er det samme).

Det kan jo være at plata du har har en kopisperre. Det finnes flere programmer som kan analysere plata og finne ut hva slags sperre den har eller om den har sperre i det hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.